خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن (عشق مشروط) قسمت 72

همراهان عزیز با سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 72 همراه شما هستیم

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 2

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 72

بالجا پیش آیدان می رود و پیشنهاد می دهد تا قبل از انتخابات مناظره ای بین او و نسرین ایجاد کنند چون مطمئن است که در این صورت همه رای ها را برای آیدان جمع می کنند. آیدان با این کار او موافقت می کند.

جرن در خیابان است که اتفاقی به فرید برمی خورد. فرید به او می گوید که گرسنه است و جرن پیشنهاد می دهد تا از دست فروش همین نزدیکی، کوفته بخرند.

فرید از این پیشنهاد او هم جا می خورد و هم خوشش می آید. انها دوباره مثل قبل صمیمی می شوند و بهشان خوش می گذرد.

ملو سفارش 50 شیرینی را از کسی می گیرد و اشتباهی روی کاغذ آن با پانصد می نویسد. آیفر تمام شب را بیدار می ماند و پانصد تا شیرینی را آماده می کند. او وقتی می فهمد به خاطر اشتباه ملو، خیلی بیشتر از چیزی که مشتری میخواسته شیرینی درست کرده، عصبانی می شود.

فیفی پیشنهاد می دهد تا شیرینی هایش را امروز در خیریه ای که رای گیری انجمن قرار است در آن انجام بشود، بفروشند و پولش را به نفع بچه ها خیریه تقدیم کنند. آیفر هم قبول می کند.

فرید به کافه ی شرکت می رود و به جرن برمی خورد. جرن پشت بار می رود تا برای او هم قهوه بریزد که انگین از راه می رسد و بدون این که متوجه حضور جرن شده باشد به فرید می گوید: «فرید من میخوام از پیرل خواستگاری کنم اما نمیدونم چطور باید این کارو کنم. یادمه تو وقتی از سلین خواستگاری کردی کارای رمانتیکی انجام دادی. خواستم ازت کمک بگیرم. »

فرید به انگین اشاره می کند که جرن آنجاست و جرن که همه چیز را شنیده با ناراحتی کافه را ترک می کند!

آیدان به همراه بالجا و ادا به انجمن می رود تا مناظره شروع بشود. او هدفش از شرکت در این انجمن را کمک به زن های بی سرپرست می گوید. کمی بعد یکی از زن ها از او می پرسد: «شنیدم قراره از شوهرتون جدا بشین. وقتی این همه مشکل تو زندگی شخصیتون دارین، چطور انتظار داشته باشیم به کارای انجمن برسین؟! »

آیدان بغض می کند و ادا برای حمایت از او می گوید: «چه سوال مناسبی! چون آیدان خانم هم میخواست در این مورد صحبت کنه. در ضمن به نظر من آدمارو نباید از روی زندگی شخصیشون بلکه از روی کاراکتری که دارن قضاوت کنیم. »

آیدان از حرف های او قدرت می گیرد و می گوید: «من هم میخوام به عنوان زنی که حالا سرپرست خانواده شده، به همه زن هایی که مثل من، تنها موندن کمک کنم و دستشون رو بگیرم. » همه برای آیدان دست می زنند و کمی بعد موقع اعلام نتایج آیدان با بیشترین رای برنده انتخابات می شود.

شب همه برای جشن برنده شدن آیدان جمع می شوند. ادا و سرکان با اصرار آیدان شروع به رقص می کنند و بالجا با دیدن این صحنه جشن را ترک می کند.

کمی بعد سلین هم برای خداحافظی به آنجا می آید و با بغض جمع را ترک می کند. پیرل ساعت ها منتظر انگین مانده که ناگهان همه با صدای شیهه ی اسب به بیرون چشم می دوزند.

انگین سوار بر اسب، از پیرل خواستگاری می کند. همه دست می زنند و پیرل هم که جا خورده با خوشحالی قبول می کند. لحظه ی آخر اسب رم می کند و انگین را روی زمین پرت می کند.

بعد از جشن سرکان در خانه اش منتظر آمدن ادا نشسته. زنگ خانه به صدا در می آید و او با خوشحالی به سمت در می رود که با بالجا روبرو می شود.

بالجا پرونده به دست خودش را مشتاق کار نشان می دهد و با گفتن این که خانه اش همان نزدیکی است، وارد خانه می شود. سرکان هم از او دعوت می کند داخل بشود و از بیرون هم غذا سفارش می دهد.

ادا همه فکرش درگیر سرکان است و از دخترها می پرسد که آیا در حق او ناحقی کرده یا نه؟ دخترها از او می خواهند خودش تصمیم درست را بگیرد. ادا تصمیمش را می گیرد و اماده می شود تا به او سر بزند.

زنگ خانه ی سرکان به صدا در می آید و سرکان به هوای این که غذا را آورده اند در را باز می کند. وقتی ادا داخل می شود سرکان را می بیند که به سمت بالجا خم شده و دست او را در دست دارد. ادا با دیدن این صحنه خشکش می زند و حالش گرفته می شود.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 72 لذت برده باشید ؛در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 73   مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *