خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن (عشق مشروط) قسمت 90

همراهان عزیز با سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 90 همراه شما هستیم

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 2

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 90

بقیه داخل جنگل می روند اما موقع برگشت اردم را فراموش می کنند و اردم در جنگل گم میشود.
در سالن زیبایی مسئول آنجا با تزریق بوتاکس به آیفر او را حسابی زشت می کند و آیفر از این بابت ناراحت می شود اما آیدان پشت سرهم می گوید که این مدل خیلی به او می آید و آیفر را بیشتر حرص می دهد.
انگین سعی می کند با پیرل آشتی کند اما پیرل هنوز هم از دست او دلخور است. فرید هم همینطور و جرن هنوز هم از او رو برمیگرداند. اما ادا و سرکان از با هم بودنشان استفاده می کنند و دو نفری برای قدم زدن می روند.
شب که پسرها مشغول بازی فوتبال دستی هستند، مدیر هتل به آنها خبر می دهد که امروز در هتل مراسم زیبایی دارند اما داورها هنوز از راه نرسیده اند و اگر دلشان خواست می توانند به مراسم بیایند. بعد از رفتن او انگین پیشنهاد می دهد تا هرسه شان به عنوان داور جلو بروند که تفریحی هم کرده باشند.
دخترها هم مشغول صحبت هستند و فیفی همچنان نسبت به پسرها بدبین است اما ملو می گوید که وقتش رسیده تا جرن و پیرل هم آشتی کنند. انها هم قبول می کنند. بعد ملو پیشنهاد می دهد تا به طبقه ی پایین برود و ببیند سرکان و بقیه مشغول چه کاری هستند. او وقتی انها را می بیند که مقابل دختران زیبایی نشسته اند و به انها از ده نمره می دهند!! و این خبر را با عصبانیت به بقیه می رساند. ادا و بقیه که حرصشان گرفته فورا با عصبانیت به طبقه پایین می روند. پسرها با دیدن انها معذب می شوند و معذرت خواهی می کنند اما ادا می گوید: «من براتون یه مجازات در نظر گرفتم! » و به ترتیب انها را مجبور می کنند تا جلویشان رژه بروند تا به آنها نمره بدهند و کلی می خندند!
آیدان تصمیم می گیرد لباس خاصی هم به آیفر بپوشاند و با لباس های پر زرق و برق سراغش می رود. آیفر زیاد مایل به این کار نیست و در آخر ساده ترین لباس را انتخاب می کند.
آخر شب انگین توضیح می دهد که مجبور به داوری بوده اند دخترها هم انها را می بخشند. آنها دور هم در کافه تریای هتل هستند که اردم با قیافه ای خسته و گلی از راه می رسد. دخترها حسابی از این که اردم را فراموش کرده اند ناراحت می شوند. ادا از سرکان می خواهد از انگین معذرت بخواهد و سرکان با اکراه این کار را انجام می دهد. بعد اردم جلو می رود و خودش را در آغوش سرکان پرت می کند که سرکان سعی می کند او را از خودش جدا کند اما نمی تواند و باعث خنده ی همه می شود. اردم فرصت را مناسب می بیند تا در مورد کله قندی که از سیمن گرفته به سرکان بگوید. همه از این حقیقت جا می خورند و سرکان به سمت اردم حمله می کند تا او را بزند که ادا مانعش می شود. اردم هم برای این که جو را عوض بکند شروع به رقص می کند و بقیه را مجبور به رقصیدن می کند.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 90 لذت برده باشید ؛در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 91 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *