خلاصه داستان سریال ترکی گودال قسمت 377

در این مطلب خلاصه قسمت 377 سریال گودال را برای شما عزیزان آماده کردیم ، امیدوارم از مطالعه آن لذت ببرید .

سریال گودال قسمت 199

سریال گودال قسمت 377

مرتضی برای عمو جومالی همه چیز را تعریف می کند. عمو که به خاطر از دست دادن ان همه جنس خیلی عصبانی شده، به افرادش که حواسشان جمع نبوده شلیک می کند. یکی از افرادش می گوید که در جاده کسی که راه را بسته بوده را دیده و می تواند تشخیصش بدهد. همانجا عمو، جشن و مهمانان را به او نشان می دهد تا ببیند از بین آنها است یا نه. مرد هم مدد را نشان می دهد و می گوید که مطمئن است که کار خودش بوده. عمو جومالی به ندیم می گوید که همین امشب درس حسابی به مدد بدهند.
وقتی آکین و جلاسون نارضایتی خودشان در مورد عمو را به یاماچ می گویند، یاماچ می گوید: «وقتی با اون آدم کار میکنین، رو حرفتون واسین! » جلاسون به کاراجا اشاره می کند و می گوید: «من فقط میخوام اون چیزیش نشه. »
خبرنگار جوان وارد جشن می شود و وارتلو از دیدنش خوشحال می شود. او به سمت میر یاماچ و بقیه می رود و از انها در مورد عمو جومالی می پرسد. جومالی پوزخند می زند و همه شان بدون حرفی از سر میز بلند می شوند.
وقتی عایشه به خانه می رسد، مرتضی با غمگین و ناراحت می بیند. مرتضی همه چیز را به او توضیح می دهد. عایشه به خاطر این که مرتضی به خاطر او مجبور شده تا با کارهای عمو درگیر بشود معذرت می خواهد. مرتضی می گوید: «من با تو جهنمم میام عایشه م. »
یاماچ به سمت ادریس کوچک می رود و هدیه ی او را که یکی از تسبیح های ادریس است می دهد و می گوید: «این مال پدربزرگت واقعیته. خوب مراقبش باش. » و به عمو جومالی نگاه معناداری میندازد. ادریس کوچک برای بازی اسلحه ی اسباب بازی اش را به سمت یاماچ می گیرد و می گوید: «کیو! » یاماچ با شنیدن این حرف، یاد شکنجه هایی که کولکان به او داده بود می افتد و حالش بد شده و مراسم را ترک می کند. عمو جومالی که متوجه حال او شده با عجله دنبالش می رود و اسمش را صدا می زند. یاماچ می گوید: «من یاماچ نیستم. من سوسکم! »
یاماچ با همان حال بدش به انباری می رود و از علیچو می خواهد در قفس او را باز کند. بعد هم خودش وارد قفس می شود و به علیچو می گوید تا در را قفل کند. افسون با عصبانیت سعی می کند کلید را از دست یاماچ بگیرد اما یاماچ که توی حال خودش نیست گوشه ای کز می کند.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان  سریال گودال قسمت 377 لذت برده باشید. در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال گودال قسمت 378 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *