خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن (عشق مشروط) قسمت 95

همراهان عزیز با سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 95 همراه شما هستیم

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 2

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 95

سلین در جواب پیشنهاد سرکان با خوشحالی بله می دهد. ادا که تحمل این را ندارد جشن را با ناراحتی ترک می کند. صبح ادا به دخترها می گوید که دیگر سرکان برای او تمام شده چون تمام تلاشش را کرده و به نتیجه ای نرسیده است. اما ملو می گوید: «عقلش فراموشت کنه قلبش نمیتونه ادا. » اما ادا دیگر این را قبول ندارد و به محض دیدن سرکان حلقه ی نامزدی شان را روی میز او می گذارد و می گوید که بعد از دیشب دیگر به آن احتیاج ندارد.
ادا به سرکان به خاطر تصمیمش تبریک می گوید و بعد اضافه می کند: «من چند روزی نیستم اینورا. » سرکان می گوید: «نمیتونی بری وقتی کلی کار سرمون ریخته. » ادا می گوید: «من شریکتم نه کارگرت پس هرکاری بخواهم میتونم کنم. »
دنیز و جرن تنها در اتلیه نشسته اند. جرن می پرسد: «به نظرت ادا میتونه سرکان رو فراموش کنه؟ » دنیز می گوید: «اگه بخواد آره. » جرن می گوید: «اما عشقای قدیمی فراموش کردنشون سخته. » و به دنیز خیره می شود و می پرسد: «تو تونستی فراموشش کنی؟ » دنیز خودش را به آن را می زند و جرن با گفتن ولی من متوجه شدم، می رود.
سلین از سرکان می خواهد دیگر به گذشته فکر نکند و به مسائل مهمی مثل ازدواجشان و تدارکات عروسی فکر بکند. اما سرکان می گوید: «هنوز زوده سلین. خبرنگارها فکر میکنن من با ادا و این خبر کلی دردسرساز میشه. باید کمی صبر کنیم. »
انگین همچنان روی موضوع بچه اصرار دارد و این اصرار او پیرل را کلافه می کند. اما انگین نمی تواند جلوی علاقه اش به بچه دار شدن را بگیرد.
سرکان طلافروشی را به شرکت صدا می زند تا برای سلین حلقه مناسب را انتخاب کند. ناگهان نگاهش به ادا می افتد و تصمیم می گیرد جای دیگری این کار را کند که ادا می گوید مشکلی ندارد و حتی جلو می رود و به سرکان در انتخاب انگشتر مورد نظرش کمک می کند!
ادا با ناراحتی به دخترها می گوید که نمی تواند این وضعیت را تحمل کند و می خواهد به خانه ی سرکان برود و حتی وسایلش را جمع کند. سلین که این را می شنود فورا به کسی دستور می دهد تا برود و وسایل ادا را از خانه سرکان جمع کند!
انگین پیش سرکان می رود و سرکان به او می گوید که انگار ادا هم در فراموش کردن او مصمم است. بعد انگین در مورد این که دلش بچه می خواهد با او حرف میزند. سرکان هم پیشنهاد می دهد از این به بعد وانمود کند که علاقه ای به بچه ندارد تا پیرل ترغیب بشود.
وقتی ادا می خواهد از شرکت خارج شود سلین به سمتش می رود و ادا به او می گوید: «امیدوارم زیاد به خاطر ازدواجتون خوشحال نشی چون هم من از ازدواج خودم و هم تو از ازدواج خودت میدونی که همه چیز تو یه روز میتونه تغییر کنه! »
وقتی فرید پیش جرن می رود، جرن با او بد برخورد می کند و موضوع سلین را پیش می کشد. فرید هم عصبانی می شود و می گوید: «نمیدونم چرا مثل دیوونه ها هنوز هم به سلین گیر میدی؟! » جرن فریاد می زند: «میتونه به خاطر نگاه های تو به سلین باشه! » و فرید با اعصبابی خراب از پیش او می رود.
انگین به سرکان پیشنهاد می دهد تا به خانه ی قبلی اش که حالا در خاطرش نیست سری بزند. از طرفی ادا به آنجا می رود و وقتی می بیند همه وسایلش از قبل جمع شده گریه اش می گیرد و از ناراحتی زیاد روی تخت سرکان خوابش می برد. وقتی سرکان سر می رسد و او را می بیند جا می خورد که ادا بیدار می شود و با او دعوا می کند و می گوید: «منتظر نشدی تا خودم بیام جمعشون کنم ها؟ یا کار توئه یا کار اون دوست دخترت! » سرکان می گوید: «اینجا خونه منه و تو روی تخت من خوابیدی این یعنی چی؟ » ادا می گوید: «شاید تو منو یادت نیاد اما ما یه گذشته ای داشتیم! » سرکان با عصبانیت می گوید: «وقتی من یادم نمیاد یعنی چیزی بینمون نبوده! » ادا موقع رفتن می گوید: «ازت متنفرم سرکان بولات! » سرکان هم می گوید: «احساساتمون متقابله خانم محترم! » برای لحظه ای سرکان که انگار این را قبلا گفته باشد سکوت می کند و ادا منتظر به او خیره می شود اما بعد با ناامیدی انجا را ترک می کند.
وقتی آیدان برای تحویل گرفتن طراحی های دنیز پیشش می رود متوجه می شود که او همراه ادا قرار است به یک سفر چند روزه برای عوض کردن حال و هوایش برود. آیدان هم فورا بروشور تبلیغاتی سفر را برمیدارد تا سرکان را هم به آنجا بفرستد که همراه ادا باشد. وقتی او پیشنهاد این سفر کوچک را به سرکان می کند سرکان قبول می کند که با سلین برود!

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 95 لذت برده باشید ؛در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 96 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *