خلاصه داستان سریال ترکی وصلت قسمت 132

سلام همراهان عزیز در این بخش خلاصه داستان سریال وصلت قسمت 132 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه آن لذت ببرید.

سریال وصلت قسمت 132

تحسین به دیدن بولنت می رود تا بداند داخل مینیاتور چه بوده. بولنت می گوید: «دنبال کارهای کثیفتی؟ » تحسین می گوید: «فقط مال من بود؟! » بولنت پاکت خودش را آتش میزند و به تحسین می گوید که پاکت او دست کرم است! تحسین که از او رودست خورده عصبانی می شود و می گوید: «پس عمر توافق ما به اندازه عمر پروانه بوده بولنت! » و بلند می شود و می رود.
نهیر با ناراحتی مشغول جمع کردن وسایلش است. عزیز سراغش می رود و بلیط سفر به آلمان را مقابلش می گذارد و می گوید: «برو پیش خانواده ت. چون من میخوام راهمون به صورت کامل از هم جدا بشه! » کمی بعد مروه پیش نهیر می رود و به او می گوید که همه ی اینها زیر سر فریده است چون معلوم است که عزیز را مجبور کرده تا دوباره به شرکت برگردد! نههیر زیرلب می گوید: «زندگیمو نابود کردی فریده. » و گریه می کند.
عزیز پیش نجمی می رود و نجمی در مورد مینیاتور می گوید: «کرم طرف خودش رو انتخاب کردن و رسما اعلان جنگ کرد. وقتش که برسه خیلی پشیمون میشه… ولی تو نگران چیزی نباش امانت آخرش به دستمون میرسه. »
حصیبه اول به فائق سر میزند و با مهربانی و دلسوزی او را تماشا می کند و از فائق می خواهد تا از این به بعد ثعلب هایش را در خانه درست کنند که رفت و آمد برایش سخت نشود. بعد هم به آتلیه فریده می رود و با افاده می پرسد: «تو از کجا پول آوردی مغازه رو اجاره کنی؟ » فریده با لبخند می گوید که زهرا شریکش است و حصیبه با نفرت می گوید: «زهرا داره همه تلاشش رو میکنه بینمون جدایی بندازه. » فریده می گوید: «تو از اول هم منو دختر خودت حساب نکردی. تا تونستی اذیتم کردی حالا نگران شدی؟! » حصیبه از بحث کردن خودداری می کند و از انجایی که فکرش درگیر اسلحه است می پرسد:« دیگه چیکارا میکنی؟! » فریده لبخند میزند و می گوید: «پس بگو دنبال چی هستی! ولی صبر کن ببین چیکار قراره باهات کنم. بشین و تماشا کن. » حصیبه با عصبانیت آتلیه را ترک می کند.
کرم انیس را صدا می زند و بعد از کمی متلک انداختن به او می گوید: «تو پوشه ی حافظه ی گوشی فریده مدرکی دستش دارم. میخوام اون پوشه رو برام بفرستی! » انیس مضطرب می شود و می گوید که فریده دیگر در شرکت نیست اما کرم می گوید باید این کار را انجام بدهد!
یامور حرف هایی که کرم به او زده بود را به یالچین می گوید و حدس می زند بولنت پیشنهاد پیدا شدن پدر کرم را داده که کرم اینطور زیر همه چیز زده و از طرفی در مورد مدرک مهمی که کرم از تحسین در دست دارد هم می گوید.
آلتان از امینه می خواهد برای شب آماده بشود. امینه هیجان زده می شود و به خودش می گوید: «مثل این که این دفعه دیگه واقعا میخواد ازم خواستگاری کنه. »
عزیز از فریده می خواهد به شرکت بیاید تا شرکت جدید را به او نشان بدهد. نهیر جلوی در با فریده روبرو می شود و مقابلش می رود و می گوید: «من دست کم گرفته بودم. خیلی زیرکانه باعث شدی عزیز منو اخراج کنه. » فریده که از چیزی خبر ندارد سکوت می کند و نهیر با بغض می گوید: «من به خاطر یه نگاه عزیز تمام فرصت هایی که داشتم رو رد کردم. حتی حاضر شدم به عنوان دستیارش تو شرکت کنارش باشم. حالا تو بگو بهم، کدوم عاشق میتونه تا این حد چیزیو به جون بخره؟ » و می رود.
یالچین و یامور پیش زهرا می روند تا در مورد گذشته ی آلیس و آنیتا و بولنت چیزهایی بفهمند. زهرا اول می گوید که شاید درست نباشد این را بگوید اما یامور از او می خواهد که به انها اعتماد کند. زهرا نگاهی به آلیس که کنارش خوابیده می کند و به آرامی می گوید: «بولنت آنیتا و آلیس رو مدت ها شکنجه روانی و فیزیکی کرد. شکر خدا مهمت شفیق سر رسید و نجمی هم پر و بالشونو گرفت. شوهر آلیس مهمت، در اصل دست راست بولنت بود، وقتی بولنت رابطه اش با دخترشو فهمید عصبانی شد. آبجی انیتا هم به خاطر این که دخترش چیزیش نشه، جلو این ازدواج رو گرفت. » آلیس که اسم مهمت را شنیده بیدار می شود و گریه می کند و اسم او را مدام صدا میزند. زهرا در آغوشش می گیرد و سعی می کند آرامش کند.
فریده وقتی به شرکت می رسد اول سراغ سلطان می رود تا از او دلجویی کند. طولی نمی کشد که سلطان دلش نرم می شود و فریده کیفی را که برایش دوخته را به سلطان می دهد و او را خوشحال می کند.
تحسین با عصبانیت سراغ کرم می رود تا پاکت را از او بگیرد. اما کرم می گوید که داخل پاکت در مورد قتل او نوشته شده و مدرک مهمی است که می تواند به دست پلیس بدهد! تحسین جا می خورد…

امیدواریم از مطالعه  خلاصه داستان سریال وصلت قسمت 132 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه داستان سریال وصلت قسمت 133 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *