خلاصه داستان سریال ترکی دختر سفیر قسمت 102

سلام همراهان عزیز در این بخش خلاصه داستان سریال دختر سفیر قسمت 102 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه آن لذت ببرید.

سریال دختر سفیر قسمت 102

سنجر در حالی که بدن بیهوش ملک را در آغوش گرفته در مقابل عمارت افه اوغلو با نگهبان های به خواب رفته رو به رو می شود و متوجه می شود که با یک نقشه از پیش تعیین شده رو به روست. او با عجله به همراه ناره سوار ماشین می شود و به سمت بیمارستان می راند.

در بین راه ناگهان نبض ملک می ایستد و ناره جیغ می کشد و سنجر گریه می کند.

آمبولانس رو به روی اتومبیل سنجر نگه می دارد و همانجا به ملک شوک قلبی می دهند .

لحظات وحشتناکی برای ناره و سنجر می گذرد و بالاخره نبض ملک برمی گردد و او به بیمارستان منتقل می شود.

در عمارت، اهل خانه و مهمان هاجلوی عمارت جمع شده اند و به نگهبان های بیهوش چشم دوخته اند.

مهمان ها خداحافظی می کنند و می روند.

از آن طرف گلسیه که شربت را از بنفشه گرفته بود و به ملک داده بود به او مشکوک شده و به اتاق بنفشه می رود و او را که با آکین است غافلگیر می کند ولی تا می آید کمک بخواهد عاتکه با گلدان به سرش می کوبد و گلسیه بیهوش می افتد و نجرت او را دست و پا بسته در دستشویی پنهان می کند.

بعد بنفشه به حیاط پشتی می رود و رو به مجلس مردانه که هنوز از جریان خبر ندارند داد می زند که وضعیت اضطراری است و یکی نگهبان ها را بیهوش و ملک را مسموم کرده است. مهمان ها به سمت خروجی می روند ولی بنفشه جلوی قهرمان را می گیرد و آکین را به او نشان می دهد.

قهرمان با دیدن آکین حساب کار دستش می آید و می فهمد که چه اتفاقی افتاده و بر سرش می کوبد. و می گوید: «حالا با این بی فکری تو من چه خاکی به سرم بریزم؟» آکین می گوید: «اگر ملک بمیره همه ما مردیم. باید فکری کنی.» قهرمان به فکر راه چاره می افتد.

گدیز با فهمیدن اینکه ملک در حال مرگ است عصبی می شود و یقه یحیی را می گیرد و می گوید: «حتما کار تو بوده.» یحیی قسم می خورد که او هرگز قصد جان برادرزاده اش را نمی کند و تمام مدت در مراسم بوده است.

ناگهان چشم گدیز به ماشین آکین می افتد و می فهمد که کار او بوده و به سمت قهرمان می رود و می گوید: «پس تو با آکین همکاری کردی!» قهرمان جواب می دهد: «من که تمام مدت جلوی چشم تو تو جشن عروسی بودم. من هرگز به بچه ها سوقصد نمی کنم.»

الوان هم به سمت عاتکه می رود و می گوید: «شاید هم کار دختر موذی تو باشه که با آکین هم دست شده.»

عاتکه داد می زند: «دختر من آکین رو از کجا می شناسه؟»

او و الوان درگیر می شوند. قهرمان می گوید: «آکین هنوز می تونه ت. عمارت باشه. اگهبخواید من با افرادم همه جا رو بگردم.»

گاوروک مخالفت می کند و نگهبان های بیرون ساختمان را صدا می زند تا آکین را پیدا کنند.

نجرت هم وقتی می بیند نگهبان ها مشغولند آکین را از عمارت فراری می دهد.

اهل خانه به همراه خانواده ایشیکلی در طبقه پایین جمع می شوند. این بار قهرمان نقشه بعدی را اجرا می کند.

به این ترتیب که عاتکه دودو را به اتاق بنفشه می فرستد تا حالی از او بپرسد و بنفشه هم به گوشی یحیی پیغام می فرستد: «خبر دارم با دودو به زنت خیانت کردی. اگه به اتاقم نیای تو و دودو رو لو میدم.»

یحیی هم به اتاق بنفشه می رود و بنفشه با دیدن آن دو کنار هم می گوید: « اینطور به نظر میاد که شما با هم خوابیدین و چون من از الوان خوشم نمیاد از شما می خوام با هم ازدواج کنین و الوان هم طلاق بگیره.»

یحیی می گوید: «من چرا باید زنم رو طلاق بدم؟»

دودو که عصبی شده می گوید: «پس اگه قصد طلاق زنت رو نداشتی چرا از من سواستفاده کردی؟»

یحیی می گوید: «ولی این خواست خودت بود.» و هر دو از اتاق خارج می شوند. این بار نجرت گلسیه را دست بسته وارد اتاق می کند.

گلسیه با شنیدن رابطه دودو و یحی گریه می کند و بنفشه صدای ضبط شده دودو و یحیی را به او نشان می دهد و می گوید: «اگه حرفی بزنی همه چیز رو لو میدم.» گلسیه مجبور به سکوت می شود.

در بیمارستان دکتر به ناره و سنجر می گوید: «خودتون رو برای هر اتفاقی آماده کنین. ممکنه ملک به هوش نیاد.» سنجر ناره را کنار بستر ملک می نشاند و از او می خواهد برای شفای دخترشان به خدا التماس کند.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال دختر سفیر قسمت 102 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه داستان سریال دختر سفیر قسمت 103 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از آستارا خبر لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *