خلاصه داستان سریال ترکی زن قسمت 180

همراهان عزیز در این بخش خلاصه داستان سریال ترکی زن (کادین) قسمت 180 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

خلاصه سریال ترکی زن قسمت 178

سریال زن قسمت 180

سارپ مدتی فکر می کند و بعد تصمیم می گیرد خودش را بکشد و این را با مونیر هم در میان می گذارد و می گوید که شاید اگر او بمیرد نظیر هم زن و بچه اش را رها کند.

مونیر هم می گوید که ممکن است این اتفاق بیفتد و سارپ فورا صندلی و ملافه ای برمیدارد تا خودش را دار بزند و مونیر هرچقدر سعی می کند نمی تواند مانع او بشود.

همان موقع نظیر به همراه افرادش وارد اتاق می شود و پوزخندی می زند و بعد می گوید: «من همیشه از مهمونام خوب پذیرایی میکنم. الانم به آقایی که میخواست خودکشی کنه بهش از این شهد عسل که از باغ خودمونه نمیرسه و به جاش دوتاشم مونیر میگیره. »

بعد هم هردو ظرف عسل را روی سر و صورت مونیر خالی می کند و از انجا می رود. بعد از رفتن او، مونیر ظرف دیگری را باز می کند که زنبورهای زیادی به سمتش حمله ور می شوند و نظیر با شنیدن صدای فریادهای او لبخند رضایت آمیزی می زند.

سر میز صبحانه، دوروک استخوان جناغی را که از شام دیشب برداشته بود را مقابل نظیر می گیرد و از او می خواهد بازی بکنند.

نظیر استخوان را از او می گیرد و ان را از وسط نصف می کند و مقابل دوروک می گذارد.

دوروک ناراحت می شود و نیسان با ناراحتی فریاد می زند: «این کارت خیلی بد بود. تو باید از داداشم معذرت بخوای. آدم با یه بچه این رفتارو نمیکنه. »

بهار نیسان و دوروک را به طبقه بالا می برد و نظیر به یاد می آورد که مرت هم این بازی را با او انجام میداد و چشمانش پر از اشک می شود. در طبقه بالا بهار از نیسان می خواهد که دیگر همچین رفتاری از خودش نشان ندهد و نیسان با ناراحتی می گوید: «اون آدم خیلی بدیه. »

دوروک می گوید: «اون آدم بدی نیست. فقط ناراحت و غمگینه چون پسرشو از دست داده و منم از کارش ناراحت نشدم. »

شیرین برای بردن بورک های مادرش به کافه می رود و امره مقابل خدیجه از او دعوت می کند تا با هم در جای دیگری قهوه بخورند. شیرین هم قبول می کند.

آنها در کوچه ها مشغول قدم زدن می شوند و شیرین به او می گوید که خیلی خجالتی است.

اما امره نزدیک او می شود و گونه اش را می بوسد و می گوید: «من اصلا خجالتی نیستم. »

شیرین کمی جا می خورد و امره از او معذرت خواهی می کند اما بعد شیرین لبخند می زند و او هم نزدیک لبان امره را می بوسد و می گوید: «منم خجالتی نیستم! »

جیدا سعی می کند ناراحتی خدیجه را از دل او بیرون بیاورد و می گوید که حرف های او همیشه بدون فکر است و دیگر توهین به شیرین را جلوی او و بقیه انجام نخواهد داد.

خدیجه هم او را در آغوش می گیرد. بعد جیدا از خدیجه با نگرانی می پرسد که چرا امره پیدایش نیست و خدیجه می گوید که همراه شیرین برای خوردن قهوه رفته اند و جیدا از این حرف بهم می ریزد و در آشپزخانه و دور از چشم بقیه گریه می کند.

یکی از آشناهای قدیمی انور او را در حال شاگردی در میوه فروشی می بیند و فضولی می کند اما انور می گوید که برای خرید میوه به انجا امده و بعد فورا مغازه را ترک می کند و جایی پنهان می شود تا آن زن برود.

امره از شیرین در مورد بدترین خصوصیتش می پرسد و شیرین در نهایت صداقت می گوید که خیلی دروغ می گوید.

بعد امره از او می پرسد که دوست پسر دارد یا نه؟ شیرین جواب نه می دهد و همان موقع آیشین کت و کیف جیدا را به امره می دهد و می گوید که از آن شب در خانه ی انها باقی مانده بوده و این شیرین را حساس می کند و می پرسد: «خودت دوست دختر نداری؟ »

امره جواب می دهد که ندارد. آنها به کافه برمی گردند و امره کیف و کت جیدا را به او می دهد و شیرین از دیدن این صحنه حرص می خورد.

بعد جیدا از امره می خواهد تا در مورد مسئله ای با هم حرف بزنند و امره در موردش کنجکاوی می کند. جیدا هم می گوید که بهتر است از شیرین فاصله بگیرد و وقتی امره دلیلش را می پرسد جیدا می گوید: «اون دیوونه ست. مثل بقیه دیوونه ها نیست. ممکنه بهت آسیب بزنه. حواست به خودت باشه. »

امره از او می پرسد که چرا این حرف ها را می زند و جیدا می گوید که نمی تواند چیز بیشتری بگوید و امره که کمی عصبی شده می گوید: «منم نمیتونم حرفت رو قبول کنم! »

و می رود. خدیجه که همه حرف های جیدا را شنیده با عصبانیت پیش او می رود و ظرف هایی که در دست دارد را روی میز می کوبد و می رود. جیدا با بیچارگی گریه می کند.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال زن  قسمت 180 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال زن (کادین) قسمت 181 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *