خلاصه داستان سریال ترکی ستاره شمالی قسمت 5

همراهان عزیز در این بخش خلاصه داستان سریال ستاره شمالی قسمت 5 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال ستاره شمالی قسمت 1

سریال ستاره شمالی قسمت 5

شرف آماده می‌شود و تفنگش را برمیدارد و با عده ای از اهالی به خانه یاشار میروند.او بی خبر از همه چیز خوابیده و با سروصدای شرف و مردم بیدار میشود و به تراس خانه میرود.حنیفه هم نمیداند چه شده است. شرف بلند میگوید :«خجالت نمی کشید که دختر مردم را میدزدید؟ دخترم‌را کجا قایم کرده اید؟ »یاشار اظهار بی اطلاعی میکند، ولی شرف باور نمی کند و میگوید :«اگر تا چند دقیقه دیگر اورا تحویل ندهید، همه را میکشم». و چند تیر هوایی میزند.
ناهیده میگوید که ما چرا باید اورا بدزدیم؟ پنیه در جواب میگوید:« این را باید از شوهرت صفر بپرسی که دختر ما را دزدیده و به همه اعلام کرده که بزودی عروسی میشود. شاید هم برای تو هوو میاورد» .ناهیده ناراحت به خانه اش برمیگردد و موضوع را از صفر جویا میشود.صفر میگوید :« انها همدیگر را دوست دارند و من با یک تیر ، دو نشان‌ زدم.هم‌ این دونفر را بهم رساندم و هم انتقام گرفتم و دخترشون را دزدیدم».
ناهیده برمیگردد و به اهالی میگوید که صفر او را نه برای خودش، بلکه برای برادرش ،بویراز ،دزدیده است. صفرهم آنجا میاید و به شرف میگوید که آدم در عروسی اسلحه نمی کشد.شرف در جواب میگوید:« تاریخ عروسی را نمیدانم اما تاریخ مرگ تو امروز است،» او تیری میزند و صفر روی زمین میافتد.
دو روز بعد ، پنبه برسرمزار شوهرش،صالح است و با اوحرف میزند و از تنهایی مینالد و حلقه اش را زیر خاک میکند و میگوید مرا حلال کن. در این موقع او کوزی را میبیند که سر خاک صالح آمده است.
ناهیده پای صفر را پانسمان میکند.
قمر و بویراز و‌ ییلدیز هم داخل می‌آیند تا به اوکمک کنند..پای صفر بخیه خورده ونمی تواند حرکت کند.بویراز می‌گوید که :«تو باعث شدی ما با هم خوشحال باشیم.» دکتر وارد اتاق میشود.ییلدیز میبیند که او دستش را بسته است.از او میپرسد که دستش را چرا بسته ؟ دکتر در جواب میگوید که:« چیزی نیست،مغازه آقا روحی اینطور شد.»دکتر به صفر میگوید که امروز میتوانید مرخص شوید.گلوله‌را دراوردیم و فقط باید پانسمان شود وعفونت نکند.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال ستاره شمالی  قسمت 5 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال ستاره شمالی قسمت 6 مراجعه فرمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *