خلاصه داستان سریال ترکی ستاره شمالی قسمت 51

همراهان عزیز در این بخش خلاصه داستان سریال ستاره شمالی قسمت 51 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال ستاره شمالی قسمت 25

سریال ستاره شمالی قسمت 51

ییلدیز با ناراحتی به ناهیده و دخترها می گوید که کوزی او را نمی بخشد و همه باید قبول کنند که همه چیز تمام شده و کوزی حتی او را نبوسیده‌ و دیگر دوستش ندارد‌‌ .ناهیده می‌گوید که کار سخت تر شده و کوزی به عنوان یک مرد، حتی راضی به بوسیدن هم نشده است. ییلدیز می گوید که از این به بعد باید عشقش را در قلبش دفن کند وبعه زندگیش ادامه دهد. ییلدیز بلند می شود و با گریه، در صندوق جهیزیه اش را که بیست سال نگه داشته بود باز می کند و ملافه ها و رومیزی های دوخته شده را بیرون میریزد و می گوید که آنها را آتش می زند. دخترها هم ناراحت هستند، اما کاری از آنها بر نمی آید.در همین موقع، فاطمه وارد می شود و‌ می گوید که:« به من مژده بدهید، کوزی ، استاد آیکوت را کتک زده است.» فاطمه توضیح می دهد که آیکوت زنگ زده و موضوع را برای فاطمه تعریف کرده و به نقل از کوزی تاکید کرده است که او اصلا نباید ییلدیز را ببیند. آنها خوشحال می شوند. ییلدیز فکر می کند که شاید او را گول می زنند. فاطمه پیشنهاد می کند که خودش به آیکوت زنگ بزند و به نحوی ماجرا را بفهمد. ییلدیز به آیکوت زنگ می زند که از او‌ جهت این ماجرا، دلجویی کند. آیکوت به او می گوید که دیگر به او زنگ نزند و حتی اسم و شماره اش را هم پاک کند. آیکوت اضافه می کند که کوزی می گوید که ییلدیز مثل خواهرش است، اما جلوی او را می گیرد و‌ به او اخطار می دهد که از ییلدیز دوری کند. ییلدیز از او عذر خواهی می کند و بعد با خوشحالی به همه می گوید که کوزی هنوز دوستش دارد.
آنها تصمیم می گیرند که با روش دیگری جلو بروند. ناهیده به ییلدیز توصیه می کند که خودش را کنترل کند و اطلاع داشتن از این مساله را بروز ندهد. ییلدیز از فاطمه تشکر می کند و آنها وسایل جهیزیه را دوباره در صندوق می گذراند. گوشی گوکچه زنگ می خورد و او به امینه اشاره می کند که از خانه بیرون بروند. عثمان به گوکچه خبر می دهد که در درمانگاه هستند تا از دکتر جهان گزارش موجه برای مدرسه بگیرند. دخترها تأکید می‌کنند که حتما آن برگه ها را برای امتحانات مدرسه لازم دارند. دکتر جهان به درمانگاه می آید. امین و عثمان پیش او می روند و بعد از تعریف کردن از او،درخواست گواهی می کنند. دکتر جهان می گوید که بدون ویزیت بیمار نمی تواند‌ گواهی صادر کند و از وظیفه اش کوتاهی نمی کند. آنها اصرار کرده و می گویند که در صورت عدم گواهی، دخترها رفوزه می شوند. دکتر کار آنها را اشتباه می داند که بخاطر تفریح، از مدرسه بیرون رفته اند. عثمان به امین می گوید که آنها به دخترها قول داده اند و به دنبال راه حل می گردند.
صفر، در خانه کوزی مشغول آشپزی است و آواز می خواند. کوزی حمام است و به صفر می گوید که گاز آبگرمکن تمام شده و او برایش کپسول گاز دیگری بیاورد. صفر غذا را روی گاز و کنار پرده گذاشته و فراموش می کند که آن را خاموش کند. او به خانه ییلدیز می رود تا مقداری آب گرم بیاورد. صفر به آنها می گوید که کوزی حمام است و کپسول گاز تمام شده است. ناهیده موضوع کتک زدن آیکوت را برای صفر تعریف می کند.ناهیده با اصرار به ییلدیز ، از او می خواهد که آب گرم برای کوزی ببرد.ییلدیز ظرف آب را گرفته وارد خانه کوزی می شود و می بیند که قابلمه روی گاز و پرده آتش گرفته اند. او دستپاچه می شود و در این موقع ، کوزی از حمام بیرون می آید و فکر می کند که کار ییلدیز است. آنها باز هم با هم بحث می کنند و ییلدیز با ناراحتی از آنجا می رود.
در فروشگاه لباس عروس،حنیفه و امینه و پنبه به همراه شرف و یاشار نشسته اند. آنها منتظر هستند که قمر و بویراز را در لباس عروس و دامادی ببینند.ابتدا بویراز با کت و شلوار شیک دامادی می آید و همه از او تعریف می کنند. پنبه دلگیر است
و به یاد می آورد که او و دکتر جهان هم برای خرید لباس عروس رفته بودند. چند لحظه بعد ، قمر با لباس زیبای عروس وارد می شود و همه از دیدن او خوشحال می شوند. پنبه یادش می آید که دکتر جهان با دیدن او در لباس عروسی، حالش بد شده بود. پنبه گریه اش می گیرد و از آنجا بیرون می رود. قمر متوجه غمگینی او می شود و دنبالش می رود و بویراز نیز دنبال آنها می رود.قمر علت ناراحتی پنبه را می پرسد. که آیا بخاطر خودش و دکتر جهان ناراحت است؟ پنبه آن را انکار می کند، اما قمر می گوید که اگر او مایل نیست، تا موقعی که پنبه ازدواج نکند،او هم عروسی نمی گیرد. بویراز ناراحت می شود. پنبه به قمر می گوید که آنها هرچه زودتر باید عروسی کنند.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال ستاره شمالی  قسمت 51 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال ستاره شمالی قسمت 52 مراجعه فرمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *