خلاصه داستان سریال ترکی سیب ممنوعه قسمت 243

در این مطلب خلاصه داستان قسمت 243 سریال سیب ممنوعه را برای شما آماده کرده ایم ؛ سریال پرطرفدار Yasak Elma یکی از سریال های پرطرفدار در بین مردم ایران میباشد ؛ سیب ممنوعه سریالی عاشقانه است که بازیگرانی همچون اونور تونا ، تالات بولوت ، شوال سام ، ادا اجه ، سودا ارگنچی در این سریال زیبا ایفا نقش میکنند .

خلاصه سریال سیب ممنوعه قسمت 243

سریال سیب ممنوعه قسمت 243

شاهیکا برای اینکه ییعیت با اندر حرف نزند، در نوشیدنی ییعیت و کایا داروی خواب آور میریزد تا آنها قبل از آمدن اندر بخوابند و خبر را به او نگویند.

اندر در رستوران، کریم را به همراه مردی که صاحب شرکت رقیب هالیت است می بیند و متعجب می شود
اسرا، معمار خانه هالیت شب تماس گرفته و میخواهد از اتاقهای خانه عکس بگیرد.

او به خانه هالیت می رود و بعد از عکاسی، از هالیت میخواهد که او را به قهوه مهمان کند.

هالیت با ییلدیز تماس گرفته و وقتی آسمان از حرفهای ییلدیز می فهمد که اسرا به خانه هالیت رفته، ییلدیز را به همراه جانر و امیر بیرون فرستاده و به بهانه تب داشتن هالیت جان، او را به خانه هالیت می برد تا خلوت او و اسرا را به هم بزند.

سپس پنهانی اسرا را تهدید کرده و از او میخواهد به هالیت نزدیک نشود.

صبح روز بعد، اندر به شرکت آمده و به هالیت میگوید که کریم را به همراه رقیب شرکت دیده است.

هالیت کریم را به اتاق صدا زده و موضوع را می پرسد.

کریم می‌گوید که به او از طرف شرکت رقیب پیشنهاد کاری به همراه حق امضا داده اند، اما او نمی‌پذیرد و میخواهد در شرکت هالیت بماند.

هالیت از ترس اینکه کمال را از دست ندهد، میگوید که به او حق امضا نیز میدهد.

کریم پیش مرت برگشته و میگوید که نقشه آنها گرفته است. مشخص می شود که کریم و مرت به عمد از کسی خواسته اند تا با اندر قرار کاری بگذارد.

\سپس در رستوران که صاحب شرکت رقیب به همراه همسرش آمده، کریم با هماهنگی گارسون از او میخواهد که روی لباس زن صاحب شرکت آبمیوه بریزد. او زمانی که آن زن به دستشویی می رود، فوری سر میز صاحب شرکت می آید و خودش را معرفی میکند و حرفهای معمولی می زنند، اما اندر که هنگام ورود آنها را با هم میبیند، تصور میکند که آنها قرار دارند.

ییعیت و کایا و شاهیکا به بانک رفته و متوجه ماجرای سهام می شوند.

کایا به شدت عصبانی شده و شاهیکا نیز مدام از اندر بدگویی میکند تا او را از چشم کایا بیندازد.

کایا با اندر تماس گرفته و وقتی اندر به خانه می آید، به او میگوید که بخاطر این دروغ و بازی دادن آنها، این ازدواج تمام شده و طلاق میگیرد. سپس به همراه ییعیت به هتل می رود.

شاهیکا از این اتفاق خوشحال می شود. اندر شوکه شده و نمی‌داند باید چه کند. او شک دارد که این مسأله نیز زیر سر شاهیکا باشد.

ییلدیز به شرکت می رود و کریم را در راهرو می بیند. کریم به او طعنه می زند که اگر هالیت را دوست داشت زودتر به خانه او برمیگشت.

ییلدیز از لج کریم، به اتاق هالیت رفته و به هالیت میگوید که تصمیم دارد قبل از ازدواج به خانه برگردد. هالیت که تا قبل از این نمی‌توانست ییلدیز را راضی کند، متعجب و خوشحال می شود.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال سیب ممنوعه  قسمت 243 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال سیب ممنوعه قسمت 244 مراجعه فرمایید .

 

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *