خلاصه داستان سریال ترکی سیب ممنوعه قسمت 279

در این مطلب خلاصه داستان قسمت 279 سریال سیب ممنوعه را برای شما آماده کرده ایم ؛ سریال پرطرفدار Yasak Elma یکی از سریال های پرطرفدار در بین مردم ایران میباشد ؛ سیب ممنوعه سریالی عاشقانه است که بازیگرانی همچون اونور تونا ، تالات بولوت ، شوال سام ، ادا اجه ، سودا ارگنچی در این سریال زیبا ایفا نقش میکنند .

خلاصه سریال سیب ممنوعه قسمت 250

سریال سیب ممنوعه قسمت 279

شاهیکا به خانه فریده می رود و فریده چاتای را نیز دعوت میکند. چاتای به خانه فریده رفته و با دیدن شاهیکا عصبی شده و با فریده بخاطر دعوت بی جای او هنگام بودن شاهیکا بحث میکند وسپس مقابل شاهیکا بهانه کار آورده و از آنجا بیرون می رود.

شاهیکا با مظلوم نمایی به فریده میگوید که خواندن او اشتباه بوده است. فریده میگوید که اینگونه نیست و با مرور زمان رفتار چاتای نیز درست خواهد شد.

جانر طبق خواسته اندر، پیش دستیار حسن علی رفته و میگوید که اندر قصد خرید هدیه برای حسن علی را دارد و از او بابت سلیقه حسن علی کمک میگیرد.

دستیار حسن علی پیش حسن علی می رود و موضوع را میگوید. حسن علی بابت این قضیه خوشحال می شود.

در کافه زهرا، او برای کافه سفارش ستاره می دهد تا کافه آنها معتبر بشود. او بابت این قضیه هزینه زیادی پرداخت میکند و قرار می شود تا ستاره را برای آنها ارسال کنند.

کمی بعد یک جعبه برای کافه ارسال شده که یک ستاره کاغذی و کارتونی داخل آن است . زهرا از اینکه سرشان را کلاه گذاشته اند عصبی می شود و نمی‌داند بابت هزینه ای که کرده به مرت چه بگوید ‌.

یک نفر برای بستن قرارداد میلیونی به شرکت می آید. در جلسه، آن مرد با دیدن اندر کلافه شده و میگوید که با شریک زن کار نمیکند.

اندر عصبانی شده و بیرون می آید. کمی بعد حسن علی به اتاق اندر می آید و خبر میدهد که قرارداد را کنسل کرده است.

اندر از اینکه حسن علی بخاطر او از قرارداد گذشته است خودش را متعجب نشان میدهد و تشکر میکند.

کمی بعد او با آن مرد تماس میگیرد و مشخص می شود که اندر خودش با او هماهنگ کرده بود تا با این کار بتواند بیشتر به حسن علی نزدیک شود.

فریده به خشکشویی پیش آسمان می رود و به او پیشنهاد پول میدهد تا در ازای پول ییلدیز را از زندگی چاتای بیرون کند.

آسمان از این قضیه به شدت عصبانی می شود. فریده همچنین میگوید که شاهیکا و چاتای امروز در خانه او بوده اند. آسمان فریده را از آنجا بیرون میکند.

فریده پیش گولر رفته و می‌گوید که نقشه آنها گرفته و آسمان عصبانی شده است و حالا دیگر مانع بودن چاتای و ییلدیز میشود.

فریده ماجرا را برای جانر و امیر تعریف میکند.

شب، چاتای و ییلدیز به همراه امیر و جانر برای شام به رستوران می روند.

امیر و جانر برای اینکه ییلدیز ناراحت نشود چیزی به او نمی‌گویند. بعد از شام، چاتای با دیدن یکی از دوستانش به همراه ییلدیز سر میز آنها می رود. بیرون رستوران، صدقی ایستاده و گوشی او زنگ می‌خورد.

او در مکالمه خود میگوید که ییلدیز به همراه پسر حسن علی و امیر و جانر به رستوران آمده است و خودش نیز آنجا دم در ایستاده است و هر خبر دیگری که باشد به او میگوید. سپس تماس را قطع میکند.

آسمان با ییلدیز تماس میگیرد و وقتی متوجه می شود که بیرون است، برای اینکه او ناراحت نشود آنجا چیزی به ییلدیز در مورد فریده نمی‌گوید .

امیر و جانر به بخش دیگر رستوران می روند تا نوشیدنی بخورند.

چند نفر سر میز آمده و با عصبانیت میگویند که امیر و جانر باید از جای آنها بلند شوند. آنها با یکدیگر دعوا کرده و جانر را کتک می زنند.

چاتای جلو آمده و آنها را جدا میکند و صاحب رستوران آن افراد را بیرون میکند و از چاتای معذرت خواهی میکند. آن افراد با نقشه قبلی جانر و اندر به آنجا آمده بودند.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال سیب ممنوعه  قسمت 279 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال سیب ممنوعه قسمت 280 مراجعه فرمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *