خلاصه داستان سریال ترکی هرجایی قسمت 192

سلام همراهان عزیز الو سریال در این بخش خلاصه داستان سریال هرجایی قسمت 192 را آماده کردیم.

امیدواریم از مطالعه آن لذت ببرید.

سریال هرجایی قسمت 152

سریال هرجایی قسمت 192

سر میز شام شکران از هازار و زهرا تشکر می کند که مثل مادرشان از او مراقبت می کنند و نصوح می گوید:« اجازه نمی دهیم توی این زمستان سرد تنها در روستا زندگی کنی.» میران از شاداغلوها تشکر میکند و می گوید:« من و پدرم می خواهیم کلبه مان را بزرگتر کنیم و وقتی آنجا آماده شد مادربزرگم را پیش خودمان می برم.»

نصوح می گوید:« شما خانواده ی من هستید و می خواهم همگی در عمارت کنار هم باشیم و نوه ام در ارامش بزرگ شود.» جهان اعتراض می کند و به پدرش می گوید:« برایت احترام قائل شدم و اینجا با کسی که به پسرم شلیک کرد پشت یک میز نشسته ام اما اجازه نخواهم داد که او بیاید و با ما زیر یک سقف زندگی کند.»

هازار می گوید:« یک وقتی باعث آزار دخترم بودی و حالا هم می خواهی پسرم را اذیت کنی. میران فرزند من هست و با ما زندگی خواهد کرد. هر کس خوشش نمی آید می تواند برود.» میران از نصوح بخاطر مهربانی اش تشکر می کند و می گوید:« ما قصد برهم زدن آرامش کسی را نداریم و دوست داریم در کلبه ی خودمان باشیم.»

اما جهان و هاندان که دنبال بهانه هستند از سر میز بلند می شوند و از آزاد هم می خواهند که با آنها بیاید و مهمانی را ترک کند اما آزاد خانواده را ترجیح می دهد و پیش نصوح می ماند. نصوح که از رفتار جهان ناراحت شده به میران و آزاد می گوید:« این مشکلات به زودی رفع خواهد شد اما شما فراموش نکنید که باید از هم حمایت کنید.»

جهان و هاندان به عمارت اصلان بی می روند و گونول برخلاف میلش به استقبالشان می رود تا نشان دهد که او صاحب خانه است و این به مذاق فسون خوش نمی آید.

ریحان به میران می گوید مدتها انتظار کشیده تا او را در کنار هازار و خانواده اش شاد و راضی ببیند و امروز دلش می خواهد که حسابی برقصند.

میران از نوازنده ها می خواهد که آهنگ مخصوصی بنوازند و خودش به همراه ریحان شروع به رقصیدن می کند. عزیزه از دور آنها را تماشا می کند و افسوس می خورد که اشباهاتش باعث جدایی او از عزیزانش شده و حالا نمی تواند کنار آنها باشد و از وجودشان لذت ببرد. نصوح که متوجه آمدن عزیزه شده سراغش می رود و علت آمدنش را می پرسد.

عزیزه می گوید که فسون زن خطرناکی است و دشمن او محسوب می شود و از نصوح می خواهد که خانواده اش را از فسون دور نگه دارد.

هازار وقتی نصوح و عزیزه را کنار هم می بیند به سمت عزیزه می رود و از او می خواهد که گورش را گم کند.

عزیزه با چشمان گریان از آنجا دور می شود و نصوح غمگین و ناراحت از هازار می خواهد که با عزیزه آنطور رفتار نکند.

هازار وقتی شفقت نصوح نسبت به عزیزه را می بیند با شک و تردید از پدرش می پرسد که آیا چیزی را از او مخفی می کند؟

اما نصوح به او اطمینان می دهد که اینطور نیست و می گوید عزیزه فقط قصد صلح دارد. عزیزه از آنجا به عمارت اصلان بی می رود و با دیدن جهان و هاندان به فسون می گوید:« خانه را خالی دیدی و مهمانهای عزیزت را دعوت کردی. ولی من این خانه را صدقه سرم به تو بخشیدم.»

سپس رو به جهان می گوید:« بالاخره دختر بی مصرفت به درد خورد.» در همین حال پلیس وارد خانه می شود و هارون را دستگیر کرده و با خود می برد.

عزیزه پوز خندی می زند و جهان و هاندان و فسون به کلانتری می روند اما اثری از هارون نیست و عزیزه با فسون تماس می گیرد و به او می گوید:« پسرت دست من است. تا دلشاه را رها نکنی او را آزاد نمی کنم.»

از آنطرف هارون به عزیزه می گوید:« من می دانم که تو عایشه هستی اما حتی دوست ندارم به آدمی مثل تو آسیب برسد. مادرم به زودی مرا پیدا خواهد کرد و تو هم به دلشاه نخواهی رسید پس بهتر است آزادم کنی تا کمکت کنم.»

عزیزه او را آزاد می کند و هارون وقتی به خانه می رسد به مادرش می گوید که از دست عزیزه فرار کرده و می پرسد که چرا تا حالا دلشاه را به میران نرسانده؟ فسون می گوید:« دلشاه را نگه داشته ام تا از او برای شکست داده عزیزه استفاده کنم.»

سپس به عزیزه زنگ می زند و عزیزه می گوید:« من خودم پسرت را آزاد کردم تا به تو یادآوری کنم که چه کارهایی از دستم ساخته است. اما اگر دلشاه را ازاد نکنی پسرت را خواهم کشت و تو هم خواهی دید.»

در عمارت اصلان بی یارن از آسیه می خواهد اتاقی را که زمانی مال ریحان و میران بود برایش آماده کند. اما گونول او را از آن اتاق بیرون کرده و می گوید:« تو اینجا فقط پناهنده هستی و هیچ حقی نداری. بدون اجازه ی من نمی توانی کاری کنی.»

و به آسیه دستور می دهد که اتاق دیگری برای یارن و هارون آماده کند. یارن از او کینه به دل می گیرد و تصمیم دارد به وقتش حسابش را کف دستش بگذارد.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال ترکی تردید (هرجایی)  قسمت 192 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال هرجایی (تردید) قسمت 193 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید .

 

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *