خلاصه داستان سریال ترکی سیب ممنوعه قسمت 295

در این مطلب خلاصه داستان قسمت 295 سریال سیب ممنوعه را برای شما آماده کرده ایم ؛ سریال پرطرفدار Yasak Elma یکی از سریال های پرطرفدار در بین مردم ایران میباشد ؛ سیب ممنوعه سریالی عاشقانه است که بازیگرانی همچون اونور تونا ، تالات بولوت ، شوال سام ، ادا اجه ، سودا ارگنچی در این سریال زیبا ایفا نقش میکنند .

خلاصه سریال سیب ممنوعه قسمت 250

سریال سیب ممنوعه قسمت 295

اندر میگوید که بیست درصد از سهام او را نیز میخواهد. حسن علی شوکه شده و سپس میگوید که امکان این کار نیست، زیرا سهام‌های او فقط به اعضای خانواده منتقل می شود و محدودیت دارد . اندر می‌گوید که خودش باید این مشکل را حل کند و به او مهلت میدهد تا تصمیمش را بگیرد. بعد از رفتن اندر، حسن علی محمود و سدایی را صدا زده و موضوع را می‌گوید و محمود را به خاطر سهل انگاری دعوا میکند. محمود آشفته می شود و میگوید که کسی آن اطراف نبوده است. حسن علی از او میخواهد مدتی آفتابی نشود. محمود کلافه شده و سراغ آن مرد که ادعا کرده بود در زندان با قاتل پدر او بوده است می رود، ولی او خانه ش را عوض کرده است. شاهیکا نیز تماس او را پاسخ نمی‌دهد. محمود نگران است که به دردسر بیفتد.
ییلدیز و فریده به مغازه می روند. جانسو نیز به آنجا می رود و وقتی ییلدیز در اتاق پرو است سعی دارد با حرفهایش فریده را نسبت به ییلدیز بد بین کند.
حسن علی با سدایی حرف زده و میگوید که آنها باید یه همه شک کنند زیرا فرستادن فیلم به اندر مشکوک است. او از سدایی میخواهد که محمود را نیز زیر نظر داشته باشد.
دوستان فریده به خانه می آیند و ییلدیز با آنها آشنا می شود. آنها هدایای خود را میدهند و آسمان سریع آنها را جمع میکند. فریده حرصش میگیرد. مهمانان سراغ کادوی فریده را میگیرند و ییلدیز به دروغ از یک سرویس زیبا که هدیه گرفته تعریف میکند. مهمانان می خواهند سرویس را ببینند. فریده یک سرویس جواهر را که از قبل کنار گذاشته برای ییلدیز می آورد.
شاهیکا حیاتی را میبیند. حیاتی از اینکه شاهیکا زنده است خوشحال می شود. شاهیکا حیاتی را به خرید می فرستد. وقتی اندر به خانه می آید، شاهیکا میگوید که میخواهد بیرون برود. اندر می‌گوید که او تا زمانی که سهامها را نگرفته اند نباید بیرون آفتابی بشود. شاهیکا به او نشان میدهد که کلاه گیس و عینک و وسایل دیگر تغییر چهره تهیه کرده و مشکلی پیش نمی آید.
شاهیکا کمی تغییر چهره میدهد و دم خانه زهرا می رود و خودش را از پنجره نشان داده و سریع ناپدید می شود‌. زهرا شوکه شده و اصرار دارد که شاهیکا را دیده است اما کسی حرف او را باور نمیکند.
مرت در شرکت پیش حسن علی می رود و میگوید که در مورد ناپدید شدن شاهیکا و ارتباط این قضیه با حسن علی شایعه پخش شده و او نیز از زهرا شنیده است و ییلدیز به زهرا گفته است. حسن علی از اینکه ییلدیز به ضرر او خبرچینی کرده و همه چیز را به زهرا میگوید کلافه می شود.
سدایی پیش محمود می رود و وقتی می بیند که او استرس دارد، میگوید که بیش از حد خودش را درگیر ماجرای فیلم نکند زیرا با این کار حسن علی به او شک میکند و خودش به دردسر می افتد.
اندر در خانه در مورد مشکل سهام حسن علی به شاهیکا میگوید. شاهیکا از او میخواهد که مانند خودش که بخاطر نجات سهام ها خودش را به مردن زده، او نیز با جین علی ازدواج کند تا بتوانند سهام بیست درصدی را بگیرند. اندر ابتدا راضی نمی شود اما به ناچار قبول میکند. او به شرکت می رود و به حسن علی می‌گوید که باید با او ازدواج کند تا بتواند سهام را انتقام دهد. حسن علی شوکه می شود اما می فهمد که اندر شوخی ندارد و اندر او را تهدید میکند که به او خبر بدهد.

 

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال سیب ممنوعه  قسمت 295 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال سیب ممنوعه قسمت 296 مراجعه فرمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

3 دیدگاه‌

  1. یگانه گفت:

    سلام به دوستان عزیز ممنون از کانال خوبتون یه سوال داشتم چرا دیگر سیب ممنوعه پخش نمی‌شود من شب یکشنبه از شبکه جم تی‌وی زدم که نگاه کنم سریال را و دیدم سریال نمیذاره و به‌جای یک سریال دیگر پخش میشود اگر کسی در این مورد اطلاعی دارد ممنون میشم به من هم اطلاع بدهد ممنون ❤️ آخه سیب ممنوعه روز های فرد از شبکه جم تی‌وی پخش می‌شد اما الان به جاش یه سریال دگیه میزاره نمیدونم چرا ممنون میشم اگر کسی خبری داره بهم اطلاع بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *