خلاصه داستان سریال ترکی سیب ممنوعه قسمت ۲۸ + زیرنویس و دوبله

زینب به خاطر جدایی از علیهان حال خوبی ندارد و سر کار نرفته. ییلدیز با او تماس می گیرد اما زینب جوابش را نمی‌دهد. وقتی ییلدیز می فهمد که او سرکار هم نرفته، نگران می شود و به خانه می رود. زینب ماجرای جدایی اش را به او می گوید. ییلدیز ناراحت شده و زینب را دلداری می دهد و سعی می کند زینب را تنها نگذارد.
ایندر به لطف اریم، با صدقی راننده هالیت به دنبال خانه می رود. او خانه ای مناسب پیدا می کند که از خانه قبلی خیلی بهتر است. جانر خیلی خوشحال می شود، اما ایندر منتظر است که در مرحله بعد به خانه اول خودش برگردد.
زهرا به مرکز زیبایی پیش سینان رفته و با یکدیگر در حال سامان دادن آنجا هستند. زهرا اصرار دارد تا افتتاحیه بگیرند و مرکز را به همه معرفی کنند‌. سینان از ترس هالیت بهانه می آورد. زهرا به اینکه فقط پدرش را برای آشنایی بیاورد اکتفا می کند اما سینان باز هم بهانه آورده و می گوید ترجیح می دهد مرکز کمی راه بیفتد و بعد زهرا پدرش را بیاورد.
علیهان دوباره به سبک زندگی قبلی خود برگشته و با دوستش هاکان به پارتی و بار می رود و با دخترها خوش می گذراند. لاله دوباره او را می بیند و سعی می کند کم کم با علیهان هم کلام شود. او به خاطر تهمت زدن به علیهان در مورد رابطه داشتن او با دستیارانش معذرت خواهی می کند.
زینب به شرکت می رود تا استعفای خود را تحویل دهد. اما علیهان در صورت پیدا کردن جایگزین، استعفای او را تأیید می‌کند.
ایندر برای خراب کردن ییلدیز، فکری به ذهنش می رسد. او یک کارت دعوت تقلبی برای مراسم تاج گذاری شاهزاده کشوری که وجود ندارد درست کرده، و از طریق خدمتکار خانه هالیت به دست ییلدیز می رساند. او قصد دارد نادانی و عقده ای بودن ییلدیز را ثابت کند و آبروی او را پیش هالیت ببرد. ییلدیز از اینکه در مراسمی دعوت شده بسیار ذوق زده می شود و تصمیم می گیرد بدون اطلاع به هالیت به مراسم برود.
زهرا بدون اطلاع سینان، هالیت را به مرکز زیبایی می برد و آنجا را به او نشان می دهد. او به دروغ می گوید که با پولهای پس اندازش آنجا را باز کرده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *