خلاصه داستان سریال ترکی سیب ممنوعه قسمت ۲۲ + زیرنویس و دوبله

ییلدیز شوکه و ذوق زده می شود. او همان لحظه به پیشنهاد ازدواج هالیت جواب مثبت می دهد. اما استرس گفتن این مسأله را به زینب دارد. هالیت به مناسبت این اتفاق برای شام با او قرار می گذارد، و در آنجا حلقه ازدواجی که قبلاً برای ایندر بود و همان را برای خرج زندگی فروخته بود، به دست ییلدیز می اندازد.
صبح، زینب حلقه را در دست ییلدیز می بیند و از او توضیح می خواهد. وقتی ییلدیز ماجرای ازدواج با هالیت را به او می گوید، زینب عصبانی شده و می گوید: «تو تمام این مدت بازی می کردی تا به خواسته ات برسی و حرف های هالیت که گفته بود با هم رابطه ای ندارید دروغ بوده است». ییلدیز برای او توضیح می‌دهد که چنین چیزی نبوده و همه چیز ناگهانی اتفاق افتاد و خودش نیز از قبل به هالیت علاقه داشته است. نصیحت های زینب بابت سن بالای هالیت و دردسر های ایندر تاثیری روی ییلدیز ندارد.
زینب در شرکت، با استرس و خجالت این خبر را به علیهان می دهد، اما از او می خواهد که در مورد آنها فکر بد نکند و حرف های ایندر را بابت گول زدن و دنبال پول بودن، باور نکند. علیهان او را باور کرده و اطمینان می دهد که فکری نمی کند.
زهرا که نتوانست از پدرش برای مرکز زیبای پول بگیرد، به آدرسی که سینان داده بود برای قرض گرفتن پول می رود. او مبلغ زیادی را قرض کرده و بابت آن سند امضا می‌کند تا کار با سینان را شروع کنند. سینان همچنان از او می خواهد که کسی از ارتباطشان چیزی نفهمد ، و مایه دردسر شدن زن سابق خودش را بهانه می کند.
هالیت در خانه پیش بچه ها، بحث ازدواج مجددش را پیش میکشد. اریم به راحتی قبول می کند، اما زهرا و نیلا مخالف هستند ولی نمی‌توانند مانع تصمیم پدرشان شوند.
شب، هالیت به خاطر راضی کردن زینب به خانه شان رفته و با او صحبت می کند. زینب در آخر فقط برایشان آرزوی خوشبختی می کند.
هالیت برای شام و آشنایی با خانواده، ییلدیز را با خودش به خانه می برد. زهرا طبق معمول برخورد بدی دارد و فقط به دنبال تحقیر کردن ییلدیز است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *