خلاصه داستان سریال ترکی سیب ممنوعه قسمت ۵ + زیرنویس و دوبله

در مهمانی ییلدیز تمام حواسش پیش گوشی ایندر است تا بتواند آن را چک کند. چون او مشکوک است که علت درخواست جدایی او از هالیت، وجود شخص سومی است. برادر ایندر هم به مهمانی آمده. او آدم هیزی است که چشم از ییلدیز برنمی‌دارد و هالیت که از برادر ایندر بدش می آید و با او مشکل دارد، متوجه این قضیه شده است.
کمی بعد که حواس همه پرت است، ییلدیز به گوشی ایندر دسترسی پیدا کرده و از صفحه تماسهای آن عکس میگیرد.
شب علیهان به باشگاه رفته که لاله مقابل او می آید. او مدام دنبال بهانه برای حرف زدن و ابراز علاقه به علیهان است و ناراحت از اینکه چرا او مثل سابق نیست اما علیهان به او اهمیتی نمی دهد.
روز بعد، ایندر با برادر خودش به رستوران می رود‌ . در آنجا برایش توضیح می دهد که دیگر تحمل این زندگی با هالیت را نداشته و قصد جدایی دارد اما دست خالی از این زندگی بیرون نمی آید.
ییلدیز به شماره مشکوکی که به نام خانم ذخیره شده بود تماس میگیرد و میبیند یک مرد جواب میدهد. او متوجه اسم او می شود و با سرچ کردن در اینترنت آمار او را در می آورد . حالا که ییلدیز متوجه علت رفتارهای ایندر شده قصد دارد بازی جدیدی را شروع کند.
علیهان در شرکت با دوست و همکار زینب،ادا، که باعث شده بود او دنبال لوح ها برود و کیفش دزدیده شود بد رفتاری و سخت گیری میکند. او شب زینب را به خانه می رساند. در راه زینب از او میخواهد که با ادا خوب باشد. روز بعد علیهان ادا را به شعبه دیگری منتقل میکند. زینب از دست علیهان عصبانی می شود اما او اجازه دخالت به زینب را نمی دهد.
ییلدیز در شرکت پیش هالیت رفته و به او میگوید قصد استعفا دارد. وقتی هالیت علت را جویا می شود ییلدیز چیزی نمی‌گوید. هالیت با درخواست او موافقت میکند. ییلدیز غافلگیر شده و می رود. او قصد دارد هرطور شده باعث کنجکاوی هالیت بخاطر علت استعفا شود‌ . شب با هالیت پیامک بازی میکند و حس کنجکاوی او را تحریک می‌کند. هالیت روز بعد با او قرار میگذارد تا علت استعفای ناگهانی او را بشنود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *