خلاصه داستان سریال ترکی سیب ممنوعه قسمت ۱ + زیرنویس و دوبله

ییلدیز، به عنوان خدمتکار در خانه ایندر خانم مشغول رسیدگی به مهمان ها است. بعد از رفتن مهمان ها، ایندر خانم با او صحبت کرده و از ییلدیز می خواهد که به شوهرش نزدیک شود. ییلدیز از این پیشنهاد غافلگیر می شود. ایندر می خواهد با نقشه خیانت شوهرش، با گرفتن مال و منال از او جدا شود. او سومین زن شوهرش هالیت است.
ییلدیز، به همراه خواهرش زینب در خانه ای اجاره ای زندگی می کنند. آنها وضع مالی خوبی ندارند و هر دو شاغل هستند. زینب دختری سر به راه و عاقل و در مقابل، ییلدیز دختری هوایی و مغرور است که تمام فکرش پولدار شدن از طریق پیدا کردن شوهری پولدار است.
ییلدیز ابتدا در رستورانی گران قیمت که افراد پولدار و معروف به آنجا می آمدند، در قسمت پذیرش کار می کرد.
او با دوست پسر خودش مته هم در همانجا آشنا شده بود.
وقتی ایندر خانم به همراه دوستانش به رستوران می روند، با دیدن ییلدیز این فکر به سرش می زند که او را برای خانه و شرکت خودشان استخدام کرده تا از این طریق نقشه خودش را عملی کند. او به ییلدیز پیشنهاد حقوق سه برابری می دهد و ییلدیز با خوشحالی قبول می کند.
زینب در شرکتی کار می کند که سه ماه حقوق نگرفته و شرایط شرکت تق و لق است. شرکت به مدیر جدید واگذار می شود. یک پسر مستبد و بد اخلاق. مدیر جدید با تمام پرنسل سابق، من جمله زینب تسویه حساب کرده و او اخراج می کند. اما برای یک پروژه درختکاری که هنوز ناتمام مانده و دست زینب بوده است، دوباره او را استخدام می کند.
شب، ییلدیز می خواهد با مته بیرون برود. زینب هرچه به او گوشزد می کند که «این پسر به درد تو نمی‌خورد» فایده ندارد. او می گوید «اگر مته قصد جدی داشت با من آشنا می شد». ییلدیز زیر بار نمی رود. اما وقتی شب با مته بیرون می رود، می فهمد که او فقط قصد خوش گذرانی با او را دارد و اصرار دارد که با هم به خانه بروند. ییلدیز با ناراحتی مته را ترک می کند. در خانه زینب او را دلداری می دهد اما ییلدیز همچنان از رویای شوهر پولدار دست نکشیده و می گوید: «من پولدار می شوم. آدمها فقط به پول احترام می‌گذارند و من نمی‌گذارم کسی من را تحقیر کند». زینب برای این طرز فکر خواهرش متاسف است.
فردای آن روز، ییلدیز به عنوان خدمتکار برای آشنایی با خانواده هالیت به خانه شان می رود و ناخواسته وارد یک بازی شوم می شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *