خلاصه داستان سریال ترکی ضربان قلب قسمت 19

همراهان عزیز در این بخش خلاصه داستان سریال ضربان قلب قسمت 19 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال ضربان قلب الو سریال

سریال ضربان قلب قسمت 19

روبروی بیمارستان خبر نگاری با مردی مصاحبه میکند و مردم جمع شدند. آن مرد ادعا میکند که ایلول اردم بدون رضایت او، سرش را با مته سوراخ کرده و یک دستش را نشان میدهد که دچار لرزش شده و انگشتانش دچار مشکل شدند. منشی سینان ، یلدا اوضاع را میبیند و به سینان خبر میدهد. و‌‌ میگوید این مساله و خودکشی پرستار ما را به دردسر می‌اندازد. سینان میگوید: خبر دارم تو خودت راهشو پیدا میکنی که چطور این مساله را جمع و جور کنی و عشقتو ثابت کنی.ایلول با پرستارها حرف زده و انها را دلداری میدهد.در این موقع مرد شاکی با فیلمبردار و خبرنگار ها وارد میشود و میگوید همین ایلول اردم مرا به این روز انداخته است…درمان اشتباهی کرده است…ایلول میگوید: من کار اشتباه نکرده ام.علی آنها را میبیند و میپرسد اینجا چه خبراست؟ ایلول میگوید: من جان اونو نجات داده ام و اینهم بجای تشکر کردن است. حراست آنها را بیرون میبرد.
آلپ از اینکه آن پرستار همکارش بوده ولی اون حتی اسمش را هم نمی دانسته..ناراحت هست.
ایلول به پرونده و عکسهای آن مرد نگاه میکند و به علی میگوید من کارم اشتباه نبوده. نمی دانم چرا دستش اینطور شده…علی هم انها را نکاه میکند و میگوید حق با تو است باید علتشو پیدا کنیم…و‌‌ اضافه میکند که محمد فکر میکند ما با هم عاشق و معشوق هستیم. بنظرت اون واقعیت را میگوید یا اشتباه میکند؟ جواب سوال ام را بعد ازت میگیرم.
مرد شاکی وارد کافه اسما میشود و چایی میخواهد و با دستانش ور می‌رود.و‌‌ میگوید: اینم انگار واسه ما موندنی شد. سینان ایلول را میبیند و میگوید دیروز بعد ازعمل دوستت ، عذرخواهی نکردی….امروز از مریض تون و در صورت لزوم از بیمارستان عذر خواهی کنید.ایلول می‌گوید: من کار اشتباهی نکرده ام.سینان میگوید: اینطوری به بیمارستان هم صدمه میزنید .ایلول میگوید: من مشکل دست اونو پیدا میکنم.. سینان میگوید: بعنوان رییس بیمارستان بهتون دستور میدم که مدتی مرخصی بروید.برای شما و بیمارستان بهتره.
ودات نسرین را برای عمل اورده است و از پرستار میپرسد که غایا ایلول داخل است؟ او میگوید نه…دکتر آغوز عمل میکند. ودات یادش میاید که آخرین بار در ماشین ایلول را کتک زده و گفته بود دیگر بابا نداری……
ایلول از آنجا رد میشود ‌که ودات را میبیند که با دکترش حرف می‌زند و احوال نسرین را میگوید.
مرد شاکی در کافه با دستش به اسما اشاره میکند که برایش قهوه بیاورد.اسما میبیند که یک زن پیش او امد و نشست و بعد صحبتی با هم مقداری پول به او میدهد و او آنرا در پاکت گذاشته و در جیبش میگذارد.
بهار با پرستار ها حرف میزند و میگوید از این به بعد باید بیشتر به همدیگر توجه کنیم و اگر کسی مشکلی داشته باشد پیش من بیاید و بگوید. در این موقع یک بیمار اورژانسی میاورند که سرش زخمی شده و بیهوش شده است.پرستار به بهار میگوید که این خانم همسر پدر دکتر آغوز است… بهار پدر آغوز را میبیند و میگوید از دوستان نزدیک اغوز است‌.
علی مروه‌ را عمل میکند و سیخ را از گوشش در میاورد. ایلول به کافه میاید و ناراحت است .اسما میفهمد که او فعلن سرکار نمیرود..و فکر میکند کار بهار است اما ایلول موضوع مرد شاکی را میگوید..ایلول از رفتارهای اسما میفهمد که به الپ علاقمند شده است.اغوز به ایلول زنگ می‌زند و می‌گوید :عمل نامادری ات خوب بود و حالش خوب است.ایلول تشکر کرده میگوید: پس بهت بدهکار شدم.. آغوز میگوید پس با هم شام بخوریم..ولی ایلول میگوید امروز مناسب نیست…. آغوز میپرسد که بخاطر حرف های من هست؟ ایلول جواب میدهد که ان حرفها را نشنیده میگیرم..ولی اغوز میگوید من بازم همان احساس را دارم و میخوام باهات حرف بزنم. و قطع میکند….
بهار گفتگوی آغوز با ایلول را شنیده و بهش میگوید: بهتره برنامه تو لغو کنی چون پدر و مادرت در اورژانس هستند و مادرت از نردبان افتاده و منتظر نتایج تومور گرافی هستیم… آغوز میگوید: اون مادر من نیست و بعد مرگ مادرم پدرم با اون ازدواج کرده است. آغوز آنجا میرود و موقع معاینه نامادری متوجه کبودی درگردنش میشود. او میخواهد با پدرش حرف بزند.پدر آغوز به زنش سفارش میکتعد که وقایع‌ را همانطور که او میگوید تعریف کند.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال ضربان قلب قسمت 19 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال ضربان قلب قسمت 20  مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید.

 

 

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *