خلاصه داستان سریال ترکی عشق تجملاتی قسمت ۵۶ + زیرنویس و دوبله

کرم و عایشه به رستوران می روند. عایشه رمانتیک شده و با روی خوش و حرفهای عاشقانه، کرم را تحت تاثیر قرار می‌دهد. ولکان، به همراه دختری که برای نقشه اش قرار بود به رستوران برود تا با قویی کاغذی جلوی کرم و عایشه حاضر شود، پشت در رستوران می رسد. آن دختر دچار آلرژی شده و حالش بد می شود. کرم که متحول شده است، به بهانه دستشویی به آنجا رفته و با خودش تمرین می‌کند تا چگونه به عایشه بگوید که عشق اولش اوست. همان لحظه، کرم به او زنگ میزند و میگوید که حال دختر بد شده است و از کرم کمک میخواهد. کرم بی خبر از عایشه، از رستوران بیرون می رود و با ولکان دختر را به بیمارستان میبرند. عایشه مدت زیادی منتظر میماند و وقتی میفهمد کرم بی خبر رفته، ناراحت شده و به خانه برمیگردد.
هولیا بخاطر حرف های جیدا، کرم و عایشه را زیر نظر میگیرد . وقتی کرم برمیگردد، در پی معذرت خواهی از عایشه است. هولیا و صمد حرفهای آنها را یواشکی گوش میکنند. انها در بین حرفهای کرم و عایشه، متوجه ماجرای طلاق می شوند.
فیضا با ارکوت تماس گرفته و به او میگوید که به علت کارهای زیاد شرکت، شب تا دیروقت آنجا هستند و از او میخواهد که به شرکت بیاید. ارکوت از این که فیضا به او اهمیت میدهد خوشحال است و در خانه به مادرش میگوید که به زودی تصمیم دارد با فیضا ازدواج کند. نظمیه با شنیدن این حرف، حرصش گرفته و روز بعد به شرکت می رود و با تهدید از فیضا میخواهد که از خانواده آنها فاصله بگیرد و فکر ازدواج با ارکوت را از سرش بیرون کند‌. فیضا میگوید که سو تفاهم شده و آنها فقط دوست هستند.
هولیا و صمد تصمیم میگیرند به محسن در مورد تصمیم طلاق عایشه و کرم بگویند. آنها ماجرا را برای محسن تعریف می‌کنند. کرم و عایشه که تازه وارد خانه شده اند، حرفهای آنها را می شنوند. محسن شوکه شده و میگوید که این مسأله را پیگیری می‌کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *