خلاصه داستان سریال دستم را رها نکن قسمت ۵۴ + زیرنویس و دوبله

برهان به مغازه یکی از دوستانش که عتیقه فروش است برای کار رفته است. دوستش به او مسئولیت پیدا کردن یک عتیقه را در قبال پولی می دهد.
سومرو به ملیس زنگ میزند تا شاید خبری از جانسو داشته باشد. سراب نیز متوجه می شود. ملیس و سراب مسبب این اتفاق را نیز آزرا می دانند و او را بلای تمام مشکلات می‌بینند.
سومرو به همه دوستان جانسو زنگ زده اما هیچکس خبری از او ندارد. او به جنک زنگ می زند و از او نیز کمک می خواهد. جنک و آزرا از همه دوستان مشترک خبر می گیرند.
آزرا و چیتن پیش وکیل رفته و شکایت نامه ای علیه مسعود و سومرو بخاطر مرگ مشکوک پدرش و همچنین حق بیمه تنظیم می کنند. آزرا به مسعود زنگ می زند و خبر شکایت را می دهد.
یاغمور که دختر تازه وارد مدرسه آرداست، باعث جلب توجه آردا شده و این قضیه زنگ خطری برای جیدا محسوب می شود. جیدا با آردا سر اینکه به یاغمور توجه می کند و سراغ او می رود، بحث می کند اما آردا فکر می کند که جیدا حساس شده است.
قدیر برای ملیس گل فرستاده است، ملیس ذوق زده شده و با او تماس می گیرد و تشکر می کند.
حسن به فریده خانم می گوید که پناهگاهی که دختر حسنیه آنجاست،پیدا شده و قرار می شود آنها دنبال او بروند.
آزرا و جنک به خانه سومرو می روند. سومرو از دست آنها عصبانی است و آن دو را عامل و مقصر وضعیت جانسو می داند. جنک از این بابت عذاب وجدان گرفته و نگران است که جانسو نیز مثل اجه به خاطر او بلایی سر خودش نیاورد. سومرو، جنک و آزرا را در صورت افتادن اتفاقی برای جانسو تهدید می کند.
جنک و آزرا به خانه برمی گردند‌. کمی بعد، جانسو فیلمی برای جنک می فرستد که در حال صحبت است. او در فیلم حالش بد است و صحبت از مرگ می کند. حرف های او تداعی حرف های نامه ی اجه برای جنک است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *