خلاصه داستان سریال ترکی عطر عشق قسمت هفتم + زیرنویس و دوبله

جان به صنم می گوید با این وضع نیمه لخت توی اتاق او چه می کند صنم با درماندگی توضیح می دهد که توی استخر افتاد و امره او را فرستاد تا لباسش را خشک کند . صنم بالاخره با سختی زیاد و با توضیحات خود جان را مجاب می کند .

جشن تمام می شود و همه خداحافظی کرده، می روند . فقط درم که مست کرده بود و توی خانه ی عزیز خان خواب بود و همچنین صنم که خیس شده بود آخر از همه از جان و امره خداحافظی می کنند. امره تصمیم می گیرد صنم را به خانه شان برساند و بین راه از او می خواهد همچنان به همکاری اش با او ادامه دهد و‌ چهل هزار لیری که به صنم داده و انگشتر را به او یاداوری می کند. صنم به خاطر بدهی چاره ای جز همکاری نمی بیند .

وکیل شرکت به آقای جان در مورد آرزو تاش ، مانکن معروف توضیح می دهد و به او می گوید: ” اگر بتوانیم با او قرارداد ببندیم کارمان خیلی بهتر پیش می رود .”

از آن طرف نهاد ، پدر صنم که خبر ندارد دخترش بدهی او را پرداخت کرده است به محبوبه می گوید: ” تصمیم گرفته ام مغازه را بفروشم. چون نمی توانم بدهی را بپردازم.”

آیهان، دوست صنم مشغول تبلیغ سایت اینترنتی خود با نام مهارت در زندگی است و مظفر را دستیارش کرده.

لیلا از اینکه از شرکت اخراج شده و به او انگ جاسوسی زده اند غمگین است و با عثمان درد و دل می کند. عثمان دلش می خواهد حساب شرکت را کف دستش بگذارد.

امره در مورد آرزو تاش به آیلین خبر می دهد و آیلین مصمم می شود هرطور شده با آرزو قرارداد ببندد. بنابراین در رستورانی با او قرار می گذارد ولی آرزو به او می گوید از آنجا که خیلی معروف شده است با شرکت های کوچک همکاری نمی کند. آیلین که از قبل فکر همه چیز را کرده عکس قدیمی آرزو که دختر چاق و زشتی بوده است را نشانش می دهد و او را تهدید می کند که اگر همکاری نکند عکسش را پخش خواهد کرد. و آرزو تسلیم می شود.

درم که از قبل با آرزو قرار همکاری گذاشته از طرف مدیر برنامه آرزو خبردار می شود که او با آیلین همکاری می کند. جان خبر را می شنود و تصمیم می گیرد با آرزو در هتل محل اقامتش دیدار کند و نظر او را جلب نماید.

بررسی لپ تاپ لیلا تمام شده و مسئول تحقیق به آقای جان اطلاع می دهد چند تا ایمیل از لپ تاپ لیلا به آیلین زده شده. لیلا که برای گرفتن خبری از تعلیقش به شرکت می آید با نگاه سرد کارکنان شرکت روبرو می شود. همه او را به چشم جاسوس می بینند. امره که خودش از لپ تاپ لیلا ایمیل ها را به آیلین فرستاده قول می دهد که او را از اتهام جاسوسی تبرئه کند و دوباره به شرکت برگرداند. از طرف دیگر صنم را به همراه جان به هتل آرزو می فرستد و از او می خواهد هرچه می تواند در کار جان وقفه و کارشکنی ایجاد کند .

صنم با بی میلی با جان همراه می شود و به خواسته امره اول گواهی نامه او را می دزدد و بعد با سرعت خیلی پایین از بیراهه به طرف هتل حرکت می کند و آنقدر اتومبیل را در چاله میندازد که پنچر می شود . جان لاستیک را عوض می کند ولی اینبار ماشین جوش آورده خاموش می شود و او چاره ای نمی بیند جز اینکه پیاده به طرف اقامتگاه آرزو تاش بروند . جان که حواسش به صنم است وقتی چشمش به دست های صنم میفتد و می بیند که حلقه ندارد به او می گوید: ” نکند به این زودی نامزدیت به هم خورده است؟” و صنم توضیحی ندارد که بدهد.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *