خلاصه داستان سریال دستم را رها نکن قسمت ۶۰ + زیرنویس و دوبله

عظمی از جلسه بیرون آمده و سریع به سراب خانم زنگ می زند و از او می خواهد در صورت نیاز بگوید که او اجازه مزایده داده است. سراب نیز قبول می کند. در بررسی های جلسه، معلوم می شود که قسمتی از سهام شرکت به فروش رفته است و آن را عظمی برای خودش خریده است. جنک به شدت عصبانی می شود. نام شرکتی مشکوک نیز در لیست وجود دارد که جنک تصمیم میگیرد برای سر زدن به آنجا برود.
ملیس برای دیدن جانسو به خانه آنها می رود. او در میان حرف هایش از آشنایی با فردی به نام قدیر صحبت می کند. جانسو از تعاریف ملیس مشکوک می شود و حدس می زند که همان قدیر باشد.
جانسو بعد از رفتن ملیس با قدیر تماس گرفته و از او در مورد ملیس سوال می کند. قدیر خودش را به آن راه می زند و می گوید چنین فردی را نمی‌شناسد.
شب سر میز شام، فریده خانم در مورد خیانت عظمی به شرکت صحبت می کند و همه ماجرا را تعریف می کند. جنک مادرش را مقصر می داند و سراب به خاطر اشتباهی که کرده، زیر گریه می زند. فریده خانم همچنین در مورد جانسو صحبت می کند. او جنک را به خاطر دوست بودن با جانسو و تنها گذاشتنش در این شرایط بد روحی ملامت کرده و می گوید «دختری که در حال حاضر با او هستی و وارد رابطه تو و جانسو شده، باید فردی دور از ادب و شخصیت باشد». آزرا بسیار ناراحت می شود و سراب و ملیس نگاه معناداری به او می کنند. جنک سعی در جمع کردن بحث دارد.
عظمی شب به کافه سومرو می رود. او ماجرای سلب اختیار شدن و اخراج از شرکت فریده را برای سومرو تعریف می کند. کمی بعد، برهان وارد کافه شده و عظمی وقتی می فهمد او کیست، با او دعوا می کند. سومرو سعی در آرام کردن آنها دارد و عظمی را بیرون می فرستد. برهان به سومرو می گوید: «حق امتیاز کافه و نصف خانه را باید به اسمم بزنی». سومرو در مخمصه افتاده و نمی‌داند چه باید بکند.
شب در خانه، حال آزرا به خاطر حرف های فریده خانم خوب نیست و حس بدی دارد. جنک به او پیشنهاد می‌دهد که ماجرا را برای فریده تعریف کنند اما آزرا مخالفت می‌کند و می‌گوید در این شرایط کار درستی نیست.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *