خلاصه داستان سریال ترکی لروکس / همه جا تو قسمت ۲۶ + زیرنویس و دوبله

yicAF_AID-c
لروکس و دمیر به سمت خانه دریم خانم می روند. دریم خانم در برخورد قبلی از دمیر خوشش آمده بود و لروکس مدام دمیر را بابت این قضیه اذیت می‌کند. آنها به خانه رسیده و دریم خانم که شوهرش به سفر رفته است، از دم در شروع به دلبری برای دمیر می کند. او با دیدن لروکس توی ذوقش می خورد، زیرا قصد داشت با دمیر تنها باشد. لروکس وقتی متوجه می شود که دریم خانم میز نهار دو نفره چیده است، به عمد از آنها جدا شده و به بهانه بررسی خانه برای انجام پروژه به طبقه بالا می رود. دمیر از اینکه لروکس او را تنها گذاشته عصبی می شود. لروکس از طبقه بالا به حرفهای آنها گوش می‌دهد. دریم خانم در مورد مجرد بودن دمیر از او سوال میکند و به بهانه نشان دادن دکور اتاق خواب، میخواهد او را به اتاق ببرد. دمیر که میخواهد از این شرایط خلاص شود، به بهانه ای داخل آمده و سریع دنبال لروکس میگردد.او از لروکس میخواهد که برگردند، اما لروکس میگوید تنها می رود تا دمیر به کارهایش برسد. دریم خانم استقبال کرده اما دمیر عصبی می شود و همراه لروکس می رود. او حسابی از دست لروکس عصبی است اما لروکس اهمیت نداده و در ماشین مدام ادای حرفهای دریم خانم را در می آرود.
مروه و بورا برای انجام آزمایش خون قبل عقد و کارهای دیگر می روند. آنها خوشحال هستند.
مادر لروکس و فیروزه و لیلا خانم به کافه آیدا می روند. مادر لروکس در مورد تولد سوپرایز لروکس به آیدا میگوید و آیدا با خوشحالی به همه دوستان خبر میدهد تا برای شب آماده شوند.
فیروزه و لیلا خانم وقتی اعلامیه همکاری برای آشپزی و انجام کارهای کافه را می‌بینند برای این کار تمایل نشان میدهند.
بوراک در آتلیه نقاشی آلارا به همراه او مشغول کار روی پروژه پرورشگاه هستند. بوراک میداند که آلارا از دمیر خوشش می آید و برای همین آلارا مدام سعی دارد در مورد دمیر از او حرف بکشد. بوراک وقتی پیام برنامه تولد لروکس را دریافت میکند، سریع به فرخ پیام داده و میگوید که امشب می‌توانند به تاریکخانه لروکس بروند. آلارا وقتی میان حرفهای بوراک میفهمد که خانواده او از بوراک ناراحت هستند، به او پیشنهاد می‌کند که شب به همراهش به تولد لروکس برود تا خانواده لروکس با دیدن دختری درکنار بوراک، خیالشان از بابت او راحت شود. بوراک پیشنهادش را قبول میکند.
دمیر و لروکس برای نهار به رستورانی در اسکله می روند. دمیر منتظر صحبت کردن لروکس است. لروکس نمی‌داند باید چه بگوید و از دمیر می ترسد. او قصد دارد در مورد دروغ‌هایی که در مورد ودات و خودش و همچنین چیزهایی که به آیدا و مروه گفته است صحبت کند، اما دمیر پیشدستی کرده و در مورد دروغ هایی که هر دو به خانواده لروکس گفته اند صحبت کرده و خودش و لروکس را مقصر میداند. لروکس دیگر در مورد دروغ های خودش توضیحی نمی‌دهد. دمیر با تصور اینکه خانواده لروکس رفته اند، از او میخواهد که به خانه بروند زیرا میخواهد استراحت کند. لروکس با مادرش تماس گرفته و او نیز به دروغ میگوید که آنها سوار اتوبوس شده اند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *