خلاصه داستان سریال دستم را رها نکن قسمت ۸۴ + زیرنویس و دوبله

آزرا به پیشنهاد مینه، حالا که بخاطر مرت جنک را از دست داده است، دنبال مرت می رود تا وقتش را با او بگذراند. جانسو تصمیم ندارد مرت را به او بدهد اما حریف آزرا نمی شود.
بعد از دعوای جنک با سراب، فریده خانم با آردا و ملیس صحبت کرده و از آنها میخواهد که بیشتر هوای جنک را داشته باشند، زیرا او در حال حاضر تحت فشار زیادی است و همچنین تنهاست.
جنک که به شدت اعصابش به هم ریخته است، دوباره سراغ بوکس می رود. او در مبارزه ای شرکت می کند.
در خانه، هرچه با جنک تماس می‌گیرند او جواب تلفن نمی‌دهد. سراب نگران اوست و از آردا میخواهد پیگیر باشد.
عظمی و سومرو به خانه مسعود و هولیا می روند. آن دو مدام پشت سر فریده خانم و جنک غیبت میکنند و از آنها بد میگویند. عکسی برای عظمی از مبارزه بوکس و کتک کاری جنک فرستاده می شود. عظمی با خوشحالی پوزخند می زند.
یکی از دوستان جنک با آردا تماس گرفته و به او در مورد مبارزه جنک و حال بد او به او خبر میدهد. آردا فوری خودش را به محل می رساند و میبیند که حال جنک وخیم است. او به آزرا زنگ می زند و جنک را که بیهوش شده، برای پنهان کردن از خانواده به خانه آزرا می برد. آزرا زخمهای جنک را پانسمان میکند و تا دیروقت بالای سرش نشسته و نگران اوست.او وقتی بیدار می شود، جنک رفته است.
در شرکت روز جلسه مهم و تعیین کننده ای است. سهام های شرکت برای مزایده گذاشته می شوند. ابتدا ارزش سهام ها رو به بالاست اما ناگهان ارزش به شدت افت میکند و همه چیز به هم می‌ریزد. هیچکس علت این اتفاق را درک نمیکند.‌عظمی با پوزخند میگوید «فکر میکنم من میدانم علت این اُفت چیست» و در گوشی خود، عکس مبارزه جنک را در اخبار به او نشان میدهد.
جنک، و فریده خانم که از ماجرا بی خبر است، هر دو شوکه می شوند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *