خلاصه داستان سریال دستم را رها نکن قسمت ۸۱ + زیرنویس و دوبله

قدیر به خانه فریده خانم می آید. ملیس از دیدن او شوکه می شود. فریده خانم از قدیر میخواهد که وکالت را خاتمه دهد اما قدیر فرصت دیگری میخواهد تا پیگیر پرونده آزرا باشد.
مدیر مالی شرکت با فریده خانم تماس میگیرد و از وضعیت بد شرکت و احتمال ورشکستگی صحبت میکند. فریده خانم فوری با جنک تماس میگیرد و از او میخواهد به خانه بیاید. جنک که حال خوشی ندارد و نزدیک بود تصادف کند، به خانه می رود.او بعد از شنیدن حرفهای فریده خانم و مشکلات و فشار مالی ، تصمیم می‌گیرد با مادرش صحبت کند و برای کمک از او میخواهد که زمین پدری اش را بفروشد. سراب عصبانی شده و میگوید «من زمینم را نمیفروشم تا بعداً در میراث آن را با آزرا شریک شوم». از نظر او مشکلات مالی شرکت ربطی به او ندارد. فریده خانم که این حرفها را می شنود، وارد اتاق می شود و به سراب میگوید که از او هیچ کمکی نمیخواهد. او از فشار زیاد حرفهای سراب، از حال می رود. او را به بیمارستان می برند و جنک شب را پیش او میماند.
آزرا بعد از تمام کردن رابطه اش با جنک، با حالی خراب به خانه سومرو می رود تا مرت را ببیند. سومرو وقتی حال بد او را می‌بینید و مطمئن می شود که آنها جدا شده اند، خوشحال می شود. آزرا شب را پیش مرت میماند.
وکیل به خانه هولیا و مسعود می رود و خبر تشکیل دادگاه را به زودی میدهد. او از آنها میخواهد در صورت مضنون بودن به شخص دیگری او را معرفی کنند. مسعود سومرو را به عنوان همسر کمال معرفی میکند و در مورد گرفتن حق بیمه کمال بعد از مرگش و دعواهایی که اواخر داشتند صحبت میکند.
صبح وقتی آزرا با فریده خانم تماس میگیرد، جنک جواب میدهد و آزرا وقتی خبر مریض شدن فریده خانم را میشنود، خودش را به بیمارستان میرساند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *