خلاصه داستان سریال دستم را رها نکن قسمت ۷۹ + زیرنویس و دوبله

آزرا در خانه خیلی حال روحی اش بد است و مدام گریه میکند. جنک به دیدن او می آید اما آزرا در اتاق را قفل کرده و از او میخواهد که برود. جنک هرکار میکند تا آزرا را آرام کند بی فایده است. آزرا او را از خانه بیرون میکند و میگوید میخواهد تنها باشد. او از اینکه مقدمات جدایی را فراهم کرده خیلی به هم ریخته است. کمی بعد از رفتن جنک، فریده خانم به خانه مینه می آید. او که حال بد آزرا را میبیند، شب را پیش او میماند.
نیمه شب، مرت یواشکی به آزرا زنگ می زند و ابراز نگرانی میکند. آزرا از اینکه مرت برای او نگران شده و به فکر اوست خیلی خوشحال می شود و دلش آرام میگیرد.
ملیس با قدیر صحبت میکند اما نمی‌تواند او را ببخشد. او ترجیح میدهد مدتی از قدیر فاصله بگیرد .
شب وقتی جنک به خانه برمیگردد، سراب او را بخاطر آزرا سوال پیچ میکند. جنک با او سر این قضیه بحث میکند. ملیس که ناراحتی و شرایط آزرا را می‌بینید، از مادرش میخواهد که او را درک کند و کمی به جنک زمان بدهد تا خودش را پیدا کند.
آزرا صبح ، بعد از رفتن مینه و فریده خانم، یواشکی به خانه سومرو می رود. سومرو ابتدا در مورد توافقشان از او میپرسد. آزرا میگوید که در حال جدایی است و کمی زمان میخواهد تا جنک اذیت نشود. سومرو کلافه می شود و از او میخواهد هرچه سریع تر و به یک باره این قضیه را تمام کند وگرنه مرت را به مدرسه شبانه روزی می فرستد. آزرا بعد از دیدن مرت، از آنجا می رود.
جنک پیش قدیر می رود تا دوباره در مورد پرونده با یکدیگر همفکری کنند و دنبال راه حل دیگری باشند. قدیر پیشنهاد می‌دهد که هرچه سریع تر نامه ممنوعیت خروج مرت به خارج از کشور را بگیرند و ترجیحا سعی کنند که دزدیدن مرت از طریق سومرو را ثابت کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *