خلاصه داستان سریال دستم را رها نکن قسمت ۷۰ + زیرنویس و دوبله

آزرا و جنک برای شام بیرون رفته اند. سراب با جنک تماس گرفته و از او می خواهد که زودتر به خانه بیاید زیرا جانسو برای شب به خانه آنها می آید. جنک نمی خواهد که آزرا این قضیه را بفهمد و چیزی نمی‌گوید، اما تا آخر شب با او می ماند و زود به خانه نمی رود. آنها تمام طول شب به یکدیگر عشق می ورزند.
جانسو با عصبانیت به قدیر زنگ می زند و به خاطر پنهان‌کردن رابطه اش با ملیس با او دعوا می کند و وقتی می فهمد که او وکیل آزرا نیز شده، دیگر او را آدم قابل اعتمادی نمی‌داند و او را تهدید می کند که اگر به ملیس آسیبی برساند، به ضررش تمام شده و همه چیز را به جنک خواهد گفت. قدیر می گوید که به خاطر ضربه زدن به این خانواده از هر طریقی وارد شده است و قصد دیگری ندارد.
سراب ، نامه خداحافظی آزرا برای فریده خانم را به عمد در آشپزخانه می اندازد تا به دست بلقیس، خدمتکار خانه بیفتد. فریده خانم فکر میکند که بلقیس نامه را برداشته و به او نداده است و از دست او عصبانی می شود. سراب با خیال راحت از این ماجرا تبرئه می شود.
گارسون کافه ی سومرو که جاسوس برهان شده است، به او خبر می دهد که از حرف های عظمی و سومرو شنیده است که او قرار است در مورد برهان برای جانسو توضیح دهد تا او دیگر نتواند سومرو را تهدید کند. برهان خودش با جانسو تماس می گیرد تا صحبت کند اما جانسو که شماره ناشناس را می بیند، جواب او را نمی‌دهد.
آردا و جیدا و دو نفر از بچه های کلاس قرار است در خانه، با جاسنو که معلم ریاضی آنها بوده ،کلاس بگذارند. جیدا از دوستانش می خواهد که به یاغمور اطلاع ندهند تا جیدا ناراحت نشود. اما روز کلاس، تونج به یاغمور گفته و او نیز به همراه بچه ها به خانه آردا می رود. جیدا از دیدن او عصبی می شود. وقتی جانسو برای شروع کلاس وارد اتاق می شود، با یاغمور سلام و احوالپرسی کرده و از آنجایی که از اتفاقات مدرسه بی خبر است، به این اشاره می کند که رضا، خدمتکار مدرسه که جیدا او را در حال دزدی از کیف بچه ها دیده بود، پدر اوست. بچه ها شوکه می شوند و یاغمور با ناراحتی خانه را ترک می کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *