خلاصه داستان سریال دستم را رها نکن قسمت ۲۰ + زیرنویس و دوبله

فریده خانم برای نهار آزرا را به خانه دعوت می کند تا در جمع خانواده باشند. آزرا بابت این قضیه مضطرب است اما فریده به او دلگرمی می دهد که حواسش به او هست. جنک برای اذیت کردن آزرا، جانسو را هم برای نهار به خانه دعوت می کند. طبق پیش بینی آزرا، سر میز دوباره همه با حرف هایشان به او حمله کرده و او را مورد آزرا قرار می دهند. ملیس مدام در حال کنایه زدن به آزرا است. جانسو بین حرفهای آنها متوجه می شود کسی که صاحب میراث فریده خانم شده است، آزراست.
عظمی به رستوران تاریک رفته و در صحبت‌هایش می فهمد که تاریک به آزرا علاقه دارد. او از این قضیه خوشحال می شود و می گوید با بودن تو و آزرا، می توانیم سهمی از این ارثیه داشته باشیم.
شب جنک جانسو را به خانه می رساند. سومرو منتظر گرفتن اخبار جدید است. او وقتی می فهمد که آزرا وارث میراث بزرگ شده است به شدت شوکه می شود.
آخر شب ملیس، به خاطر بحث های مکرر با مادرش و احساس نادیده گرفته شدن از طرف خانواده، وسایلش را جمع کرده و به خانه مسعود و هولیا، پیش زینب می رود.
او قضیه دلخوری اش را برای آنها تعریف می کند‌. وقتی فریده خانم متوجه نبودن ملیس می‌شود به جنک خبر می دهد و او بعد از تماس با ملیس به دنبالش رفته و او را برمی گرداند. او در خانه با ملیس صحبت کرده و از او می خواهد شرایط را درک کند و علت تمامی مشکلات، نابسامانی وضعیت پیش آمده است و کسی قصد نادیده گرفتن او را ندارد.
مریم دوست فاطمه، از وضعیت خسته شده و به فاطمه می گوید: «باید به سومرو بگوییم دنبال بچه بیایید. ما نمی‌توانیم بیش از این مرت را نگه داریم و این کار ما جرم است.»
مرت بسیار گوشه گیر شده و دیگر دنبال آزرا و سومرو نیست. او از آنها دلخور شده و فکر می کند مرت را نخواسته اند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *