خلاصه داستان سریال دستم را رها نکن قسمت چهارم + زیرنویس و دوبله

جنک در حیاط خانه نشسته و مادر بزرگش پیش او می آید. جنک می گوید که اشتباه کرده و مادر بزرگ او را می بخشد. آنها کمی با هم حرف می زنند و قرار می شود جنک از فردا به شرکت برود. مادر بزرگ خوشحال است. شب آزرا به صحنه های مرگ پدرش فکر می کند و همزمان جنک هم یاد مرگ پدرش می افتد که خودش را در آن مقصر می داند. چون در کودکی با دادن عروسکش به پدرش در حال رانندگی، باعث تصادف و مرگ او شده بود.

شب جانسو به سومرو می گوید که مادر جنک تماس گرفته و گفته که جنک برگشته است. او برای جانسو یک شغل تدریسی پیدا کرده است. جانسو و سومرو خوشحال می شوند. سومرو می گوید معلوم است او تو را برای پسرش میخواهد واگرنه به کار پیدا کردن برای تو نباید اهمیتی می داد.

صبح وقتی آزرا و مرت از بیمارستان بیرون می آیند مرت دوباره عصبی می شود و داد می زند که می خواهد به خانه برود و مادرش را می خواهد. آزرا هرکاری می کند مرت آرام نمی شود. او مجبور می شود مرت را به خانه پیش سومرو ببرد.

سومرو در خانه مشغول جمع کردن وسایل است و منتظر ماشین برای اسباب کشی‌‌. جانسو آماده شده و می خواهد به مصاحبه کاری برود. او به مادرش می گوید تو که پول اجاره کردن خانه را داشتی چرا آزرا و مرت را بیرون کردی. سومرو عصبی می شود و می گوید من مسئول آینده آنها نیستم.

وکیل به خانه می آید و مدارک حساب واریزی های کمال برای مسعود را به سومرو می دهد و می رود. کمی بعد در می زنند سومرو فکر می کند برای اسباب کشی آمده اند. وقتی آزرا و مرت را می بیند عصبی می شود. او روی خوشی به آنها نشان نمی دهد و به آزرا می گوید به مرت بفهمان که من مادر واقعی او نیستم. آزرا هرچه التماس می کند که مدتی مرت پیش او باشد، او قبول نمی کند.

شوهر گونول که از دست خانواده کمال عصبانی است و به گونول می گوید تماس بگیر و بگو حقوقت را بدهند. گونول می گوید هنوز چهلم هم نشده است. شوهرش می گوید به ما مربوط نیست و زنگ بزن بگو حقوق را بدهند.گونول وقتی شماره آزرا را در گوشی اش می بیند به او زنگ می زند و وقتی شرایطش را می فهمد به او می گوید به خانه من بیا.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *