خلاصه داستان سریال زمستان سخت (زمهریر) قسمت 9

همراهان عزیز در این بخش خلاصه داستان سریال زمستان سخت (زمهریر) قسمت 9 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال زمستان سخت قسمت 9

ارتان به فیروزه میگوید که باید همراه او داخل خانه بیاید. او فیروزه را به اتاق خودش می برد و میگوید که دستگاه ضبط صدا برای پدر او بوده که خودش نیز همیشه صداهایی را ضبط میکرده. سپس کاست های پر شده از صدای پدرش را به فیروزه نشان داده و یکی از آنها را پخش میکند که داخل آن، پدر ارتان در حال کتک زدن و شکنجه اوست. فیروزه از رفتارهای عجیب ارتان متعجب می شود.

ارتان به او میگوید که باید سر میز شام بیاید. فیروزه با دیدن آیاز سر میز شام جا می خورد. مادر آیاز از رفتارها و نگاه های پنهان بین آیاز و فیروزه، مطمئن می شود که این فیروزه همان دختری است که آیاز او را میخواست.

مادر ارتان که متوجه کشش ارتان به فیروزه شده، او را در حد خودشان نمی‌داند و سعی دارد جلوی این رابطه را بگیرد. او در مورد خانواده فیروزه سوال میکند. فیروزه میگوید که پدر و مادرش را در کودکی از دست داده است. آیاز با تعجب به فیروزه نگاه میکند و دلیل دروغ گفتن او را نمی‌فهمد.

فاروق دم خانه یاسین می رود. او از یاسین میخواهد که مدتی به آنها فرصت دهد تا بتوانند بدهی شان را پرداخت کنند. یاسین او را داخل خانه برده و بعد از کمی مقدمه چینی، میگوید که از الوان، خواهر کوچک فاروق خوشش می آید و در ازای ازدواج با او، میتواند از بدهی چشم پوشی کند.

فاروق با شنیدن این حرف شوکه شده و با یاسین دعوا میکند و از آنجا بیرون می آید.

در خانه، الوان با دیدن برگشتن فاروق شوکه و خوشحال می شود. او میگوید که چند روز دیگر تولد اوست و از مادرش میخواهد که با دوستانش تولد بگیرد، اما عالیه میگوید که آنها هیچ پولی ندارند. وقتی فاروق می شنود که الوان هجده ساله خواهد شد، کمی وسوسه می شود، اما عذاب وجدان او را درگیر می‌کند.

بعد از شام، براق به همه در مورد خانه جدید خودش و آیاز توضیح میدهد. فیروزه یاد روزهایی می افتد که به همراه آیاز خانه رویایی خود را انتخاب کرده و نقاشی آن را کشیده بود. کمی بعد، براق به خدمتکاران میگوید که نمونه کیک روز عروسی را بیاورند تا مهمانان تست کرده و نظر دهند.

ارتان پیشنهاد میدهد که او و آیاز، برش کیک را نیز مثل روز عروسی تمرین کنند.

آیاز که توانایی انجام این کارها مقابل فیروزه را ندارد، باعث افتادن کیک می شود. فیروزه نیز دیگر تحمل جو عاشقانه بین آنها را ندارد و تصمیم به رفتن میگیرد. ارتان به او میگوید که دو روز مهلت دارد تا طراحی اش را بیاورد تا اخراج نشود.

یاسین به همراه یک نفر به خانه عالیه آمده و خانه را برای اجاره نشان میدهد. او با این کارها سعی دارد آنها را تحت فشار بگذارد.

بعد از رفتن فیروزه، آیاز علت آمدن او را از ارتان می پرسد، زیرا فیروزه را اخراج کرده بود.

ارتان توضیح میکند که به فیروزه فرصت دوباره داده و به شرکت برمیگردد.‌سپس میگوید که سپرده است تا در مورد او تحقیق کنند. آیاز از برگشتن دوباره فیروزه به شرکت و نزدیک شدن ارتان به او عصبی می شود.

مادر براق، مادر آیاز را به اتاق صدا زده و با مقدمه چینی، لباسهایی به او نشان میدهد و میگوید که آنها را برایتان روز عروسی خریده است تا خانواده آیاز بپوشند.‌صفیه ناراحت شده و میگوید که خودشان لباس می‌خرند، اما مادر براق لباسهای آنها او در شأن منزلت خانواده خود نمی‌داند.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال زمستان سخت قسمت 9 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال زمستان سخت قسمت 10  مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید.

 

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

 

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *