خلاصه داستان سریال عشق تجملاتی قسمت ۱۱۲ + زیرنویس و دوبله

عایشه با تعجب به کرم خیره می شود. کرم در حین تعجب، لبخندی بر لب دارد. جیدا حالش بد شده و اصرار دارد که دکتر دوباره عایشه را چک کند. همه از دست جیدا و دستور دادنهای او کلافه می شوند و اجازه چنین چیزی را نمیدهند. سپس همگی می روند.
عایشه و کرم با یکدیگر به کافه می روند. آنها هر دو در شوک هستند. عایشه هنوز هم برایش عجیب است که آن شب چه اتفاقی افتاد که آنها در حد حاملگی پیش رفتند اما هیچ‌کدام به یاد نمی آورند. کرم که ذوق پدر شدن دارد، در مورد بچه و پدر و مادر شدن خودشان صحبت می‌کند. عایشه فکرش درگیر آینده و همه چیز است.
کرم به خانه رفته و ولکان نیز پیش اوست. او دوباره با رویای پدر شدن شروع به خیال‌پردازی‌های آینده میکند. ولکان نیز از اینکه عمو می شود خوشحال است‌.
عایشه به سمت خانه می رود. او ذوق دارد و مدام دستش را روی شکمش میگذارد. زنهای محله دور او را میگیرند و او را سوال پیچ میکنند‌. عایشه نیز با حوصله جواب تک تک آنها را میدهد. او سپس به خانه می رود. دم در خانه، دکتری که جیدا با خودش آورده بود منتظر عایشه ایستاده. او به عایشه میگوید که عایشه همانطور که خودش نیز میداند حامله نیست و صبح بخاطر آبروی او و ترسی که از چشمان او نسبت به رضا دیده بود و همچنین عصبانیت رضا، این دروغ را گفت تا او را نجات دهد. عایشه شوکه و ناراحت میشود. او به خانه آمده و در مقابل خوشحالی نظمیه و ارکوت، به اتاق می رود.
کمی بعد، کرم با چند کیسه خرید خوراکی برای عایشه به خانه آنها می آید. عایشه قصد دارد که ماجرا را به کرم بگوید، اما کرم از ذوق اجازه حرف‌زدن به او نمی‌دهد. او مدام میخواهد به شکم عایشه دست بزند اما عایشه که خودش می داند حامله نیست این اجازه را نمی‌دهد. کرم کلافه می شود. عایشه نمی‌تواند حقیقت را به او بگوید. کرم وقتی به خانه می رود ، در اینترنت جستجو میکند و متوجه می شود که عایشه را بخاطر اینکه نمی‌گذارد به بدنش دست بزند باید به لمس تراپی ببرد.
جیدا در خانه مشغول گریه کردن است. پدر و مادر او از او میخواهند دیگر از این ماجرا بگذرد اما ذهن جیدا درگیر است و نمی‌تواند بیخیال بنشیند. او دنبال نقشه ای برای اذیت کردن است.
شب، رضا به محسن زنگ می زند و میگوید که بچه ها هیچ اقدامی در مورد عروسی نکرده و هیچ حرفی نیز نمی زنند.او میگوید که از این بابت ناراحت است و نمی‌تواند این وضعیت را تحمل کند. محسن از او میخواهد که آرام باشد تا فردا با یکدیگر چاره ای پیدا کنند
روز بعد، کرم عایشه را با خودش به جلسات تراپی می‌برد. عایشه که میداند حامله نیست، حوصله این جلسه را ندارد و عصبی است. کرم تمام رفتارهای عایشه را به پای تغییرات هورمونی بخاطر حاملگی می گذارد.
در خانه، هولیا از اینکه کرم و عایشه همیشه مرکز توجه هستند عصبی می شود. او به صمد میگوید آنها نیز باید جلب توجه کنند. برای همین او صمد را مجبور می کند که در ظاهر تصمیم به طلاق بگیرند تا تیتر اخبار شوند. سر میز صبحانه، صمد به اصرار هولیا به محسن میگوید که آنها قصد طلاق دارند. محسن که فکرش به خاطر کرم و عایشه درگیر است با کلافگی از صمد میخواهد که شوخی بی مزه نکند و دیگر به او اهمیت نمی‌دهد. هولیا از این قضیه بیشتر عصبی می شود.
در شرکت، جیدا برای اینکه ضربه ای به کرم و عایشه بزند، با خبرنگار تماس گرفته و قرار میگذارد تا با آنها صحبت کند و خبری را بدهد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *