خلاصه داستان سریال عشق تجملاتی قسمت ۱۰۵ + زیرنویس و دوبله

رضا به پسرهای محله سپرده است تا دم خانه غنچه کشیک دهند و مواظب رفت و آمد عایشه باشند.
در شرکت، جلسه ای بابت کارهای آتلیه برگزار می شود. وقتی عایشه نظرش را میگوید، جیدا او را مسخره کرده و میگوید که عایشه وقتی اختیار کارهای خودش را ندارد و باید برای هرچیزی از برادرش اجازه بگیرد، پس نمی‌تواند نظر درستی دهد. عایشه به عمد مطرح میکند که از خانواده اش جدا شده و با غنچه زندگی میکند. کرم کنجکاو علت می شود، اما عایشه حواس را روی موضوع جلسه متمرکز میکند.

ارکوت متوجه می شود که خواستگار فیضا پسری خوشتیپ و پولدار است و امکان اینکه او را قبول کند زیاد است. صبری برای اینکه به خیال خودش به ارکوت کمک کند، نقشه ای می کشد تا فیضا را بدزدد تا همان روز که قرار است خواستگار بیاید، فیضا به خانه نرود. او در مورد نقشه اش به ارکوت چیزی نمی‌گوید.

ولکان به اتاق کرم رفته و توضیح میدهد که عایشه بخاطر کرم و پشیمان بودن از طلاقش بخاطر رضا، با او دعوا کرده و از خانه رفته است. او سعی دارد توجه کرم را به سمت عایشه جلب کند.
خیاط آتلیه پیش صمد آمده و خبر میدهد که بخاطر اینکه آنها از جنس پارچه اطلاعی نداشتند، هم پارچه و هم دستگاه خراب شده و نتوانستند نمونه لباس عروس را آماده کنند. عایشه متوجه می شود که اشتباه او بوده که در مورد پارچه به آتلیه اطلاع نداده است و برای همین منجر به خسارت شده. او پیش کرم رفته و در مورد اشتباهش به او میگوید.کرم از اینکه آتلیه مدام موجب ضرر است عصبی می شود. جیدا نیز دوباره عایشه را تحقیر میکند. کمی بعد، یلدا خانم برای کمک به جیدا و خراب کردن عایشه به شرکت آمده و عمدا عایشه را برای شب به خانه‌ شان دعوت میکند.

صبری لباس تعمیرکاری پوشیده و به بهانه درست کردن تاسیسات به شرکت می آید. جیدا تصمیم به تعویض لباس برای شب میکند و از فیضا میخواهد تا در اتاق پرو لباس به او کمک کند. فیضا همراه او به اتاق می رود و سپس بیرون می آید، اما صبری فکر میکند که فقط جیدا داخل اتاق است. او به اتاق می رود و جیدا را بیهوش کرده و سرش را می پوشاند. سپس پنهانی جیدا را بیرون می آورد.
شب، عایشه که تصمیم داشت هرطور شده به خانه محسن برود تا کرم و جیدا با هم نباشند، به بهانه آوردن نمونه لباس عروس به آنجا می رود.

 

خانواده محسن سر میز شام هستند و یلدا خانم منتظر جیدا است. او از دیدن عایشه عصبی می شود و حرصش میگیرد. کرم آمدن عایشه را ضروری نمی دانست، اما صمد از عایشه طرفداری کرده و میگوید این موضوع در مورد آتلیه و مهم است. بعد از غذا، عایشه به اتاق کرم رفته و به عمد لباس عروس را می‌پوشد تا به او نشان دهد.

صبری ، جیدا را که داخل فرش پیچیده دم در قهوه خانه می برد و میخواهد به ارکوت تحویل دهد.او فرش را باز میکند و آنها با دیدن جیدا متعجب می شوند. رضا و پدر صبری با عصبانیت شروع به دعوا و کتک کاری با صبری میکنند. جیدا به هوش آمده و با گیجی، بلند شده و سریع تاکسی میگیرد تا به خانه محسن برود.

کرم در اتاق با دیدن عایشه در لباس عروس شوکه می شود. او از لباس تعریف میکند. همان لحظه گوشی او زنگ خورده و او بیرون می رود. جیدا به خانه رسیده و یلدا خانم به عمد او را به اتاق کرم می فرستد.جیدا و عایشه با یکدیگر شروع به دعوت می‌کنند. کل خانواده و کرم سریع به اتاق می آیند.

 

جیدا میگوید که عایشه صبری را اجیر کرده تا او را بدزدد. عایشه از این موضوع خبر ندارد و میگوید که جیدا طبق معمول به او تهمت میزند. محسن که دیگر از این ماجراها خسته شده، به کرم میگوید که او مقصر است که آنها را بلاتکلیف گذاشته و از او میخواهد هرچه سریع تر انتخابش را بین جیدا و عایشه انجام دهد. کرم میگوید که او از قبل انتخاب کرده و تصمیمش را گرفته. همه منتظر شنیدن تصمیم کرم هستند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *