خلاصه داستان سریال لکه قسمت ۱۶ + زیرنویس و دوبله

آردا و عمه اش جلو آمده و بعد از آشنایی، آردا به یاسمین می گوید: «من را یادت می آید؟». یاسمین ترسیده و سکوت می کند. آردا در مورد قایق صحبت می کند. دوست او نیز آمده و یاسمین را شناخته و در مورد مهمانی قایق حرف می زنند. جم می پرسد: « شما از کجا یکدیگر را می شناسید؟». یاسمین باز هم حرف نمی‌زند. حال او خوب نیست. ناگهان چند ماشین پلیس به آنجا آمده و دستور مصادره تمام مدارک و دستگیری آردا را می دهند.
آنها یاسمین را نیز به کلانتری می برند. مشخص می شود که شرکت آردا ،به علت فساد مالی و پولشویی متهم شده است.
چند روز قبل، عمه ی آردا پیش بیرکان رفته و از او می خواهد در مورد شرکت آردا تحقیق کند ، زیرا حس میکند مشکلی در کار است. او بعد از دستگیری آردا، به بیرکان زنگ زده و با عصبانیت می گوید که قرار بود فقط تحقیق انجام شود و علت دستگیری برادرزاده اش را جویا می شود. بیرکان خودش در جریان نیست و متعجب می شود‌. جم به همراه وکیل به کلانتری آمده که می بیند یاسمین بعد از بازجویی آزاد شده است. جم از او می خواهد صبر کند اما یاسمین به خانه می رود‌ . آردا نیز پس از بازجویی آزاد می شود.
شب در خانه، آردا که تازه مادرش را شناخته ناراحت و شرمنده است و می فهمد که اشتباه کرده است. وقتی جم از او در مورد آشنایی با یاسمین می پرسد، او می گوید که یاسمین را در مهمانی کاری مربوط به پدر دوستش دیده و مزاحم او شده است. جم به شدت عصبانی می شود و سر آردا داد و بیداد می‌کند. هرچه به یاسمین زنگ می زند او جوابش را نمی‌دهد. یاسمین این رابطه را تمام شده فرض کرده و در خانه در حال گریه است. کمی بعد،جم به سمت خانه یاسمین می رود‌. او نمی‌گذارد یاسمین حرفی بزند و از او بابت کار آردا معذرت خواهی می کند. یاسمین می خواهد توضیح دهد اما جم نمی‌گذارد.
صبح روز بعد، شیرین به خانه یاسمین آمده و پول بدهی وام را می دهد. یاسمین که می فهمد او پول را از چه راهی در آورده عصبانی شده و با شیرین دعوا می کند. شیرین از خانه می رود.
کمی بعد جم، آردا را با خود به خانه یاسمین آورده تا خودش معذرت خواهی کند. یاسمین که شوکه است دیگر چیزی نمی‌گوید. اما از علت این رفتار آردا متعجب است و حس میکند دلیل خاصی وجود دارد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *