خلاصه داستان سریال لکه قسمت ۲۶ + زیرنویس و دوبله

ذهن جم به خاطر ماجرای یاسمین به شدت آشفته است. او چنین تصوری دارد که یاسمین برای تامین هزینه جراحی مراد، به قایق رفته و کارهای کثیف می‌کرده است. او پیش اکبر می رود و اکبر با اطمینان به او می گوید که یاسمین چنین دختری نیست و امکان ندارد این کار را کرده باشد. جم حرف های او را باور ندارد. اکبر تصمیم می گیرد خودش دست به کار شده و در مورد یاسمین تحقیق کند.
بلقیس از رفتارهای تند آردا با جم به ستوه آمده و او را نصیحت می کند. آردا علت نفرتش از جم را، بهتر بودن جم نسبت به خودش و دستور دادن ها و کنترل کردن های جم از کودکی می داند.
خاله نوین از پرورشگاه تماس گرفته و به یاسمین خبر می دهد که یک موسسه خیریه قصد دادن هزینه جراحی مراد را دارند. یاسمین خوشحال می شود و به پرورشگاه می رود تا برگه رضایت را امضا کند. او خبر ندارد که این موسسه خیریه در واقع از طرف جم است.
یاسمین و شیرین و مته، تصمیم می گیرند به کلانتری رفته و این بار با رئیس اصلی یعنی هاکان، که می دانند بیرکان از او حساب می برد، صحبت کنند. یاسمین پیشنهاد می‌دهد ابتدا مدرک جمع کنند. آنها با احتیاط به خانه یاسمین می روند تا پول بردارند، که مته متوجه می شود در خانه یاسمین دوربین مخفی وجود دارد. آنها می ترسند و یاسمین پی می برد این کار زیر سر بیرکان است. همچنین می فهمد که او در گوشی یاسمین نیز شنود گذاشته است، برای همین گوشی خود را دور می اندازد. مته و شیرین با کارمندان سرپیل که در تجارت کثیف او همکاری می کردند صحبت کرده و صدای آنها را به عنوان مدرک جمع می کنند.
در کلانتری، بیرکان برای پیدا کردن یاسمین، کارهای مشکوکی می کند. سوبو و سروان جواد، او را زیر نظر دارند و فعالیت هایش را چک می کنند.
حرف کشیدن مته و شیرین از کارکنان سرپیل به گوش او رسیده و می فهمد که به زودی برایش دردسر خواهد شد. برای همین از بیرکان می خواهد آن دو را پیدا کرده و بکشد. بیرکان چنین چیزی را قبول نمی کند. سرپیل به او پیشنهاد فرار می دهد و تصمیم به فروش شرکت در اسرع وقت می گیرد. او به محمد پیشنهاد خرید شرکت را می دهد و محمد قبول می کند .
یاسمین و شیرین و مته به کلانتری می روند تا شکایت کنند اما پلیس هاکان در جلسه است. آنها سوبو را می بیند و از ترس اینکه او به بیرکان خبر بدهد آنجا را ترک کرده و تصمیم می گیرند فردا بیایند.
شب در خانه، شخصی به نام عارف که از دوستان مته است، با او تماس گرفته و به خاطر کار مهمی با او قرار می گذارد.
بیرکان که شک می کند یاسمین در خانه جم مخفی شده باشد، یک مجوز ورود جعلی درست کرده و با گروه به خانه جم می‌ریزند اما او را آنجا نیز پیدا نمی‌کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *