خلاصه داستان سریال ترکی اسم من ملک قسمت 185

همراهان عزیز سلام در این بخش خلاصه داستان سریال ترکی اسم من ملک قسمت 185 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این قسمت لذت ببرید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

سریال اسم من ملک قسمت 185

کرم راضی به رفتن نیست، اما دفنه او را راضی میکند تا یک بار هم به خواسته آلپای گوش کنند و شاید او واقعا قصد دارد که از این به بعد خوب باشد.
شب در خانه سیدعلی، قدریه پیش سیران آمده و بابت انجام کارهای اداری باز کردن مغازه و مجوز کسب و کار، از او کمک میخواهد تا همراهی اش کند. سیران قبول میکند.
در خانه آلپای، سیدعلی کوچک به اتاق رفته و مشغول بازی می شود. آلپای بابت بیرون آمدن کرم از تیم از او معذرت خواهی کرده و می‌گوید که قصدش فقط دور کردن آن آدمها از او بوده است. کرم با سردی می‌گوید که جومالی و سیدعلی با مربی صحبت کرده و منتظر جواب تیم هستند.
او در انتها خبر میدهد که آنها قرار است خواهر و برادر شوند و فوندا باردار است.
کرم جا خورده و از این خبر خوشش نمی آید، با این حال با اکراه تبریک می‌گوید.
در خانه سیدعلی، نفیسه نگران ملک است و از اینکه نمی‌تواند او را ببیند ناراحت است و گریه میکند. سیدعلی با او صحبت میکند و میگوید که باید منتظر خوب شدن ملک باشند و فعلا هیچکدام نمی‌توانند او را ببینند.
شب در بیمارستان، خلیل لباس مخصوص پوشیده و وارد اتاق ملک می شود. ملک از دیدن او خوشحال می شود. آنها با یکدیگر حرفهای عاشقانه می زنند و از آینده می‌گویند.
صبح در خانه سیدعلی، قدریه در آشپزخانه مشغول آشپزی است و همه جا را به هم ریخته است. آیهان از وضعیت آشپزخانه کلافه می شود و به قدریه می‌گوید که امروز روز نظافت خانه است و او وقت تمیز کردن آشپزخانه را ندارد. قدریه طلبکارانه از اونزیله کمک میکند . اونزیله می‌گوید که او کارهای خودش را دارد. قدریه عصبی و کلافه می شود.
در بازارچه، کنعان سیدعلی و جومالی را میبیند و جلو می رود و در مورد بیماری ملک ابراز ناراحتی کرده و سر سلامتی میدهد. آنها با کلافگی می‌گویند که همین که او از آنها دور باشد کافی است.
زینال با دیدن کنعان به مغازه او می رود و سند مغازه را پس میدهد و می‌گوید که شاید حالا با برگشتنش تصمیمش برای دادن مغازه به او عوض شده باشد. کنعان می‌گوید که آن مغازه هدیه عروسی زینال است و ربطی به چیز دیگری ندارد.
در خانه اکراه و نفیسه مشغول صحبت هستند و اکراه از جاهایی صحبت میکند که محمد همیشه تعریف میکرد و می‌گوید که دوست دارد به آنجاها برود. کرم به اتاق آمده و می‌گوید که حوصله اش سر رفته است. نفیسه از او میخواهد که اکراه را بیرون ببرد و شهر را به او نشان میدهد. کرم قبول میکند و آنها با هم بیرون می روند.
خلیل از روی ذوق تصمیم دارد خانه باغ را طبق سلیقه ملک زودتر تغییر داده و برای خودشان آماده کند.او کاتالوگ کاغذ دیواری و رنگ و طرح ها را به بیمارستان می برد تا به کمک ملک با هم انتخاب کنند. ملک از ذوق خلیل خوشحال می شود.
قدریه به داروخانه سیران می رود و از اعضای خانه به خاطر کمک نکردن به او گله میکند.‌سپس از سیران میخواهد برای کارهای اداری با هم بروند. سیران قبول میکند.
در بازارچه، محمود به میتات می‌گوید که دیگر لازم نیست به کبابی سیار برگردد و باید با هم مغازه را بگردانند. سپس می‌گوید که مغازه کناری را نیز آماده کنند تا مغازه خود را بزرگ کنند و از هر دو مغازه استفاده کنند. میتات به او می‌گوید که آن مغازه قرار است برای قدریه باشد و میخواهد آنجا کار کند و ناراحت می شود. محمود می‌گوید که آن کار شدنی نیست و خودش بعدا با سیدعلی صبحت میکند.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال اسم من ملک قسمت 185 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال اسم من ملک قسمت 186 مراجعه فرمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *