خلاصه داستان سریال ترکی اسم من ملک قسمت 215

همراهان عزیز سلام در این بخش خلاصه داستان سریال ترکی اسم من ملک قسمت 215 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این قسمت لذت ببرید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

سریال اسم من ملک قسمت 215

سیدعلی کوچک پیش کرم رفته و در مورد پدرش سوال میکند و از او میپرسد که چرا خلیل آلپای را زده است. کرم جوابی برای سیدعلی ندارد. اکراه به کرم می‌گوید که شاید بهتر باشد به بیمارستان برود و به آلپای سر بزند تا به سیدعلی کوچک بگوید که حال او خوب است و بچه از نگرانی در بیاید. کرم زیاد موافق این کار نیست و علاقه ای به اهمیت دادن به آلپای ندارد. اکراه سعی دارد او را نسبت به آلپای نرم کند تا زیاد عصبانی نباشد.
در خانه جومالی، دفنه حاضر شده و به ویلدان خبر میدهد که برای دیدن پدرش به بیمارستان می رود. ویلدان مشکلی با این قضیه ندارد. بعد از رفتن دفنه، ویلدان مقابل زمرد تظاهر میکند که دفنه در اتاق مشغول استراحت است.
ویلدان با کنعان تماس می‌گیرد. کنعان متعجب شده و پاسخ می‌دهد. ویلدان از او در مورد ارتباطش با کارهای آلپای سوال میکند. کنعان می‌گوید که او از چیزی خبر ندارد. همان لحظه زمرد می آید و ویلدان سریع تماس را قطع میکند. کنعان که شوکه و کنجکاو شده، با آلپای، ادریس و فوندا تماس می‌گیرد اما هیچکدام جواب نمی‌دهند. او عصبی می شود.
دفنه به بیمارستان پیش فوندا می رود. او ابراز ناراحتی کرده و فوندا را نیز دلداری میدهد.
سیدعلی کوچک وقتی میبیند کسی به فکر او نیست، روی کاغذ نقاشی از تنهایی خودش کشیده و با کوله پشتی اش از اتاق خارج می شود.
کمی بعد، سیران و گولجه به خانه سیدعلی می روند تا گولجه با سیدعلی بازی کند. همه دنبال سیدعلی می گردند اما او را پیدا نمی‌کنند. قدریه با محمود تماس می‌گیرد و او هراسان به خانه می آید تا دنبال سیدعلی کوچک بگردند. محمود سیدعلی را در شیروانی خانه در حالی که خوابش برده است پیدا میکند و پایین می برد.
ویلدان از خانه بیرون می رود.
زمرد متوجه نبود دفنه شده و با عصبانیت از پینار میخواهد که وسایل دفنه را جمع کند. پینار پنهانی با دفنه تماس می‌گیرد و از او میخواهد زودتر به خانه برگردد، زیرا زمرد عصبانی است.
کرم و اکراه به بیمارستان می روند. کرم با دیدن دفنه و صمیمیت او با فوندا، کلافه شده و با او بحث میکند. عمر نیز آنجا می آید. دفنه با ناراحتی بیمارستان را ترک میکند. او پیش میتات می رود و قبل از رفتن میتات به دادگاه، خواسته ای از او دارد.
کنعان با زینال تماس می‌گیرد و زینال تمام ماجرا را برای او تعریف می‌کند.
وقتی دفنه به خانه می رود، چمدان خودش را وسط حیاط میبیند. زمرد با دعوا به او می‌گوید که اخطار داده بود حق رفتن را ندارد و نباید نگران پدرش باشد. دفنه با دلخوری توضیح میدهد که او به بیمارستان رفته و برگه توافقنامه را پنهانی از کیف فوندا برداشته است تا به دادگاه برساند. سپس با چمدان خانه را ترک میکند.
کنعان به بیمارستان می رسد و ادریس و فوندا با دیدن او شوکه می شوند. همان لحظه دکترها با عجله به سمت اتاق آلپای می روند.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال اسم من ملک قسمت 215 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال اسم من ملک قسمت 216 مراجعه فرمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *