خلاصه داستان سریال ترکی اسم من ملک قسمت 186

همراهان عزیز سلام در این بخش خلاصه داستان سریال ترکی اسم من ملک قسمت 186 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این قسمت لذت ببرید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

سریال اسم من ملک قسمت 186

دفنه به کلاس موسیقی خود می رود. او تمرکز ندارد و نمی‌تواند به خوبی ساز بزند. استادش او را ملامت میکند و دفنه همه مشکلات خانوادگی اخیر را برای او تعریف می‌کند. استادش او را دلداری داده و از او میخواهد که آهنگی را که دوست دارد و همیشه میخواند را بخواند و آن را تمرین کند تا با آن آرامش بگیرد.
کرم و اکراه به پارک می روند. اکراه که به گیاهان دارویی و چای های گیاهی علاقه دارد، اسم تمام گیاهان و خواص آنها را میداند و در مورد گلها با کرم صحبت میکند. کرم از اطلاعات او متعجب است و به او میگوید که دختر عجیبی است.
یکی از شاگردان کارگاه به خلیل خبر میدهد که یک نفر دم در منتظر اوست. خلیل بیرون می رود و کنعان را میبیند. او با دیدن کنعان عصبی می شود. کنعان به او می‌گوید که برای معذرت خواهی از او آمده و به او اطمینان میدهد که دیگر به خانواده اش نزدیک نمی شود و کاری با آنها ندارد، و اگر کمکی از دستش بر بیاید برای ملک انجام میدهد. خلیل با عصبانیت به او می‌گوید که تنها کمک او فاصله گرفتن از خانواده اوست. سپس به کارگاه برمی‌گردد
ویلدان دلیل عصبانیت خلیل را می فهمد و از اینکه
کنعان نرفته است متعجب می شود.
در خانه، عمر و گلشاد حاضر می شوند تا دنبال دفنه بروند و با هم برگردند. گلشاد به عمر اشاره میکند که چیزی از بیرون رفتن با دفنه به زمرد نگوید.
در خیابان، اکراه و کرم مشغول حرف زدن هستند. کرم به اکراه می‌گوید که در آلمان به دنیا آمده و بزرگ شده است. اکراه نیز تعریف می‌کند که در بچگی پدرش را از دست داده و مادرش نیز بیمار شده است و یادش می آید که مادر و برادرش از او جدا شده اند و دیگر از سرنوشت برادرش خبری ندارد.
بیرون از خانه، عمر از گلشاد دلیل صحبت نکردن در مورد بیرون آمدن با دفنه را می پرسد. گلشاد به او توضیح میدهد که مشخص است بین این دو خانواده شکرآب بوده است و به همین خاطر زمرد روی دفنه حساسیت دارد و حتی انگشت نامزدی را برای او پس فرستاده بوده. عمر از اینکه دفنه با این کار ناراحت شده باشد، دلش میگیرد. دفنه از پشت سر به آنها می رسد. او داخل خانه می رود تا سازش را بگذارد و با هم بیرون بروند. اکراه و کرم نیز می رسند. عمر حین صحبت با کرم، پیشاپیش ازدواج خلیل و ملک را تبریک می‌گوید. کرم که از این قضیه هیچ خبری نداشته، شوکه می شود. دفنه به او توضیح میدهد که خودش نیز تازه فهمیده است و بین ملک و خلیل گذشته ای بوده که به خاطر سو تفاهم به هم خورده است و حالا دوباره با هم هستند. کرم از اینکه از این قضیه خبر نداشته است ناراحت و دلخور می شود.
میتات و محمود مشغول تمیز کردن مغازه کناری خود هستند. سیدعلی تصور میکند که محمود آنجا را برای قدریه آماده میکند. قدریه نیز به همراه سیران کارهای اداری را انجام داده و برمی‌گردد. او وقتی به بازارچه می رود، ابتدا از اینکه محمود آنجا را برایش آماده میکند خوشحال می شود، اما محمود می‌گوید که آنها مغازه را برای خودشان آماده میکنند، زیرا میتات میخواهد با او کار کند و دیگر سیار کار نمیکند. قدریه به شدت ناراحت و عصبی می شود و به داروخانه سیران می رود.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال اسم من ملک قسمت 186 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال اسم من ملک قسمت 187 مراجعه فرمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *