خلاصه داستان سریال ترکی اسم من ملک قسمت 190

همراهان عزیز سلام در این بخش خلاصه داستان سریال ترکی اسم من ملک قسمت 190 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این قسمت لذت ببرید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

سریال اسم من ملک قسمت 190

عمر به بازارچه پیش دفنه می رود. او به دانه می‌گوید که در دفتر اسم عدنان را دیده اما توضیحی از او نخوانده است و میخواهد بداند که عدنان کیست. دفنه با شنیدن اسم عدنان به تو میریزد و بغض میکند. عمر اصرار دارد که در مورد عدنان بداند، اما دفنه چیزی نمی‌گوید و عصبی می شود.
خلیل به ملاقات ملک می رود. ملک با شوق عکس خانه خودشان را نقاشی کشیده و به خلیل نشان میدهد و از آینده می‌گوید. خلیل با حسرت به حرفهای ملک گوش میدهد و چیزی نمی‌گوید. او سپس بیرون آمده و با خشم به حلقه خود نگاه میکند و یاد حرفهای آلپای می افتد.
در خانه نفیسه با نگرانی به عکس ملک نگاه میکند و دلش برای او تنگ شده است.
کرم مشغول تمرین درس با اکراه می شود تا او را برای دادن امتحان آماده کند.
ملک با سیدعلی کوچک که پیش فوندا است، تماس تصویری گرفته و صحبت میکند.
سیدعلی و جومالی، مغازه ها را از کنعان می خرند و سند را امضا می‌کنند.
شب قبل از عمل، سیدعلی به خانه آمده و به نفیسه می‌گوید که دکتر اجازه داده است تا او به بیمارستان بیاید و ملک را برای مدت کوتاهی ببیند. نفیسه با خوشحالی حاضر شده و به سمت بیمارستان می روند.
در خانه باغ، میرزا با خوشحالی با خلیل در مورد خوب شدن ملک و آینده او و ملک صحبت میکند. او وقتی میبیند که خلیل پکر است، به او می‌گوید که مشخص است که او مشکلی دارد، اما خلیل انکار میکند و سعی میکند چیزی نگوید.
کمی بعد، دفنه و کرم و عمر و گلشاد و اکراه نیز به خانه باغ می روند و همگی دور هم جمع می شوند. آنها سپس با ملک تماس تصویری میگیرند و بابت جراحی به او روحیه میدهند و خلیل با گیتار برای او آهنگی مینوازد. سپس همگی یک صدا به ملک می‌گویند که او را دوست دارند.
اونزیله در بازارچه پیش زینال است. زینال با تردید به اونزیله ماجرای هدیه دادن مغازه از طرف کنعان را می‌گوید و از او قول میگیرد که به خاطر خصومت دیگران با کنعان، این موضوع را به کسی نگوید. اونزیله بابت مغازه خوشحال می شود و قبول میکند.
آلپای در یک ویلا که ادریس برایش گرفته است ساکن شده است. او مطمئن است که خلیل زیر قولش می زند و خودش به زودی صاحب عمارت و مغازه خلیل می شود. او با فوندا تماس می‌گیرد و می‌گوید که به خاطر سرمایه‌گذاری خوبی که برای آینده شان کرده است به سفر کاری آمده است و از او میخواهد که درک کند.
صبح روز بعد، دفنه و کرم و سیدعلی و نفیسه به بیمارستان می روند. ملک را برای بردن به اتاق عمل حاضر کرده اند. خلیل نیز به آنجا می رود. او کمی از بابت آلپای تردید دارد. فوندا برای سونوگرافی به بیمارستان آمده و خلیل او را از دور میبیند و تصور میکند که او به خاطر آلپای در بیمارستان است و از او مطمئن می شود.
ملک قبل از رفتن به اتاق عمل با سیدعلی صحبت کرده و از او حلالیت میخواهد و می‌گوید که همین که او کنارش است برایش کافی است. سپس به بچه ها امیدواری میدهد که با موفقیت از اتاق عمل بیرون می آید. خلیل پیش او آمده و ملک با امیدواری از آینده خودشان صبحت میکند و به او ابراز علاقه میکند. خلیل عذاب میکشد و سعی میکند طبیعی رفتار کند و ملک را با حس خوب به اتاق عمل بفرستد. بعد از اینکه ملک به اتاق عمل می رود، همه از نگرانی گریه می‌کنند.
در بازارچه، قدریه و اونزیله مشغول تمیز کردن مغازه هستند. از دهان اونزیله می پرد که کنعان مغازه را به زینال هدیه داده است. قدریه سریع بیرون آمده و این قضیه را به محمود می‌گوید. محمود عصبانی شده و سراغ زینال می رود و او را به خاطر هدیه گرفتن از دشمنشان سرزنش میکند.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال اسم من ملک قسمت 190 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال اسم من ملک قسمت 191 مراجعه فرمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *