خلاصه داستان سریال ترکی اسم من ملک قسمت 192

همراهان عزیز سلام در این بخش خلاصه داستان سریال ترکی اسم من ملک قسمت 192 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این قسمت لذت ببرید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

سریال اسم من ملک قسمت 192

قدریه را به بیمارستان برده و همه به بیمارستان می روند. دکترها می‌گویند که وضعیت قدریه خوب نیست و حال یکی از بچه ها نیز بد است و ممکن است زنده نماند. از طرف دیگر، دکتر ملک با دیدن سیدعلی می‌گوید که حال ملک بد شده و به خون احتیاج دارد و احتمال دارد که پیوند را پس بزند و یک روز آینده برای او حیاتی است. محمود از اینکه زن و خواهرش هر دو در وضعیت بدی هستند گریه میکند و پریشان است. سیدعلی سعی دارد او را دلداری بدهد.
خلیل پیش آلپای می رود. آلپای طلبکارانه به او می‌گوید که خبر نامزدی آنها را شنیده و زیر حرفش زده است و باید عمارت و مغازه را به او بدهد. خلیل با حرص می‌گوید که او در عمل انجام شده قرار گرفته بود و از ماجرای نامزدی و حلقه ها خبر نداشت و چنین چیزی نیز ارتباطی با قرار آنها ندارد زیرا او و ملک هنوز ازدواج نکرده اند. همان لحظه میتات با خلیل تماس گرفته و می‌گوید که حال ملک بد شده است.خلیل سریع به سمت بیمارستان می رود.
عمر قایق را تزیین کرده و منتظر گلشاد و دفنه است. او با گلشاد تماس می‌گیرد اما گلشاد جواب نمی‌دهد. عمر سپس با میرزا تماس می‌گیرد و خبر میدهد که قایق را آماده کرده است و منتظر گلشاد و دفنه است. میرزا سر راه، گلشاد را میبیند که روی نیمکت نشسته و ناراحت است. او به گلشاد می‌گوید که عمر منتظر است. گلشاد با ناراحتی ماجرا را تعریف کرده و می‌گوید که قرار نیست به آنجا بروند.
جومالی با عصبانیت به خانه می رود و با زمرد به خاطر حرفی که در مورد عمر و گلشاد زده دعوا میکند. زمرد می‌گوید که او چیزی نگفته است و همه چیز در دست قسمت و تقدیر است. سپس می‌گوید که او دلش نمیخواهد که عمر با دختر آلپای، کسی که بیست سال باعث عذاب پسر آنها شده است ازدواج کند. جومالی از زمرد کلافه می شود.
میرزا گلشاد را به کارگاه می رود و آنها با ویلدان صحبت میکنند. ویلدان از زمرد ناراحت و دلخور می شود و گلشاد را دلداری میدهد و از او به خاطر رفتار زمرد معذرت خواهی میکند. ویلدان با عمر تماس گرفته و به او می‌گوید که مشکلی پیش آمده و از او میخواهد که برگردد.
در اتاق قدریه، او گریه میکند و از اینکه مراقب خودش نبوده و به حرف محمود گوش نکرده است ناراحت است. محمود نیز از او به خاطر اینکه به او کمک نمیکرد معذرت خواهی میکند و او را دلداری میدهد. عمر وقتی خبر بد شدن حال ملک را می شنود به بیمارستان می رود. دفنه با او سرد برخورد میکند. دکتر بیرون آمده و خبر میدهد که خطر رفع شده است و حال ملک خوب می شود. همه خوشحال می شوند و یکدیگر را بغل می‌کنند.
شب در خانه، ویلدان میخواهد با جومالی خصوصی صحبت کند. او از رفتارهای زمرد گلایه کرده و می‌گوید که ترجیح میدهد با عمر در خانه ای خدا زندگی کنند. جومالی ناراحت شده و به او حق میدهد، اما به خیر و صلاح آنها فکر میکند و از ویلدان میخواهد که خانه ای در نزدیکی آنها بگیرند. زمرد از اینکه ویلدان و جومالی خصوصی صحبت میکنند حرصش میگیرد. بعد از اینکه آنها از اتاق بیرون می آیند، زمرد از جومالی در مورد صحبت آنها سوال میکند و جومالی با دلخوری میگوید که او با رفتارهایش عروس و نوه شان را فراری داده است.
وقتی عمر و خلیل به خانه می روند، عمر با زمرد به خاطر رفتارش و ناراحت کردن گلشاد و دفنه از او گلایه میکند و میگوید که او باعث شده که گلشاد حتی به خانه نیاید و در کارگاه بماند.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال اسم من ملک قسمت 192 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال اسم من ملک قسمت 193 مراجعه فرمایید .

 

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *