خلاصه داستان سریال ترکی اسم من ملک قسمت 216

همراهان عزیز سلام در این بخش خلاصه داستان سریال ترکی اسم من ملک قسمت 216 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این قسمت لذت ببرید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

سریال اسم من ملک قسمت 216

خلیل تا دادگاه بعدی به زندان محکوم می شود. میتات خودش را به دادگاه می رساند تا برگه توافقنامه را ارائه بدهد،اما حکم صادر شده و او دیگر نمیتواند کاری بکند. احسان می‌گوید که برگه یک طرفه امضا شده و زیاد کمکی به آنها نمیکند، با این حال در دادگاه بعدی از آن استفاده میکنند.
میتات با دفنه تماس می‌گیرد و خبر میدهد که نتوانست برگه را به دادگاه برساند. دفنه ناراحت می شود . سپس با چمدان به سمت خانه سیدعلی می رود.
احسان و بقیه به کارگاه می روند و در مورد پرونده صحبت میکنند. احسان می‌گوید که داخل برگه چیزی در مورد علت توافق ذکر نشده و سند خوبی بر علیه آلپای نیست، و تا زمانی که آلپای به هوش نیاید و اعتراف نکند ، کار خلیل سخت است.
فوندا مقابل کنعان تظاهر میکند که خودش نیز از قضیه خبر نداشته و تازه متوجه شده است. ادریس نیز چنین چیزی می‌گوید. فوندا میخواهد برگه توافق را به کنعان نشان دهد، اما آن را پیدا نمیکند. او یادش می آید که کیفش دست دفنه بوده و مطمئن می شود که او برگه را برداشته است. او از دفنه عصبانی می شود.
دفنه به خانه سیدعلی می رود. اکراه او را با چمدان میبیند. دفنه از او میخواهد که چمدان را داخل ببرد تا کسی متوجه نشود. سپس خودش پیش بقیه به اتاق می رود. ملک از دفنه به خاطر آوردن برگه تشکر میکند. دفنه به کرم نگاه میکند تا واکنش او را ببیند. کرم وقتی می فهمد که دفنه برای کمک به خلیل پیش فوندا رفته بود، از خودش ناراحت می شود.
عمر به خانه می رود و سراغ دفنه را می‌گیرد. زمرد می‌گوید که او برای دیدن مادر و برادرانش به خانه سیدعلی رفته است. سپس با طعنه می‌گوید که باید در این روزها کنار آنها باشد تا کنار مادرش. پینار با حرص به زمرد به خاطر دروغش نگاه می‌کند.
عمر شب به خانه سیدعلی می رود. دفنه چیزی از حقیقت نمی‌گوید و فقط می‌گوید که برای بودن کنار خانواده اش آمده است.
در خانه جومالی سر میز شام، زمرد از اینکه دفنه به خانه مادرش رفته طعنه می زند و گلایه میکند. ویلدان و جومالی عصبی شده و می‌گویند که دفنه حق دارد که پیش مادرش باشد. زمرد به نشانه دلخوری به اتاق می رود.
در خانه، محمود و قدریه بچه ها را پیش سیدعلی می آورند تا اسم آنها را بگذارد و در گوششان اذان بخواند.
در خانه سیران میتات را به خاطر اینکه قصد کتک کاری با کنعان را داشت سرزنش میکند و از او میخواهد که آرام باشد و خودش را در چنین شرایطی کنترل کند تا مثل خلیل به زندان نیفتد.
ادریس پیش فوندا می رود. او می‌گوید که کنعان از طریق ویلدان ماجرا را فهمیده است‌. فوندا نگران شده و می‌گوید که آنها به زودی بیچاره می شوند، زیرا کنعان ماجرای نامه ها را خواهد فهمید.
هنگامی که عمر میخواهد به خانه برود، دفنه می‌گوید که میخواهد چند روزی پیش مادرش باشد، زیرا درمان ملک شروع خواهد شد و رسیدگی به سیدعلی کوچک نیز تنهایی برای او سخت است. عمر دفنه را درک میکند و خودش به تنهایی به خانه می رود. ملک حرفهای آنها را شنیده و پیش دفنه می رود و حس میکند که او مشکل دیگری دارد،اما دفنه چنین چیزی را انکار میکند.
وقتی عمر به خانه برمی‌گردد، زمرد استرس دارد که دفنه چیزی به او نگفته باشد. عمر می‌گوید که دفنه به خاطر ملک و سیدعلی کوچک میخواهد مدتی آنجا بماند. زمرد عصبی شده و طلبکارانه از این کار دفنه ایراد میگیرد و می‌گوید که جای او پیش شوهرش است و باید به غصه آنها رسیدگی کند نه خانواده خودش. ویلدان از حرفهای زمرد کلافه شده و با او بحث میکند.
کرم پیش دفنه رفته و بابت رفتارش در بیمارستان از آن معذرت خواهی میکند. دفنه به او می‌گوید که به خاطر اذیتهای زمرد به آنجا آمده، اما از او میخواهد به کسی چیزی نگوید.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال اسم من ملک قسمت 216 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال اسم من ملک قسمت 217 مراجعه فرمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *