خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن (عشق مشروط) قسمت 61

همراهان عزیز با سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 61 همراه شما هستیم

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 2

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 61

سرکان حال خوبی ندارد. ادا کنارش می رود و سرکان می گوید: «ادا لازمه که باهات صحبت کنم. » ادا می گوید: «در مورد پدرته؟ » سرکان تایید می کند و ادا با مهربانی می گوید: «اگه در مورد گذشته س پس یعنی تو گناهی نداری. »

وکیل ها از راه می رسند. الپ تکین با بیخیالی دروغ می بافد و می گوید که او از کارهای پیمانکار خبر نداشته. وکیل ها هم حرف او را قبول می کنند و قرارداد بین آنها بسته می شود.

بعد از این که سرکان و آلپ تکین تنها می مانند، افه سر میرسد و سرکان از او می خواهد اتاق را ترک کند. افه کتش را به عمد در اتاق می گذارد.

سرکان به پدرش می گوید: «چطور انقدر راحت میتونی دروغ بگی؟ تو بودی که باعث ریزش اون دیوار و مرگ اون آدم ها شدی. »

الپ تکین می گوید: «سرکان از دست من همین بر میومد که قرارداد رو برات حل کنم. » و اتاق را ترک می کند. افه بعدا به صحبت های آنها که ضبط کرده بوده گوش می دهد و به کسی زنگ می زند و می گوید: «حق با شما بود. قاتل پسرتون آلپ تکین بولات هست. »

سلین وقتی می بیند سرکان او را هم از اتفاقی که در گذشته افتاده دور نگه داشته، کنجکاو می شود و از لیلا می خواهد تا تمام اتفاقات شرکت در سال 2000 را برایش بفرستد.

فیفی با خوشحالی پیش آیفر می رود و به او می گوید که در مهمانی خاله ی فرید تمام آدم های معروف حضور داشته اند و از غذاهای آیفر خوششان آمده و به خاطر همین آیفر الان معروف شده و پیجی که فیفی برای آیفر ساخته بود حالا 50 هزار دنبال کننده دارد.

آیفر از شنیدن این خبر خوشحال می شود و با غرور رو به دخترها می کند و از خودش تعریف می کند! فیفی وقتی در اینستاگرام است در صفحه ی اردم می بیند از جعبه ی حلقه ای عکس گذاشته و نوشته: حلقه ای برای ملکه تاریکی هام. فیفی فورا با عصبانیت به ملو زنگ می زند تا ته و توی این قضیه را در بیاورد. از طرفی اردم به دروغ از لیلا خواسته تا حلقه دستشان بکنند تا واکنش فیفی را ببیند. لیلا وقتی به انها نزدیک می شود و می فهمد نامزد کرده اند، جا می خورد.

سرکان به انگین می گوید که باید افه را راضی کند تا مقابل خبرنگاران به کار اشتباهش اقرار کند. انگین هم سراغ افه می رود و با ناراحتی به او می گوید: «همه کارمندها ازت انتظار دارن افه. هرکس دیگه ای بود همین کارو میکرد. باید آبروی شرکت رو برگردونی. » افه هم قبول می کند.

آیدان دست بردار نیست و از ادا می خواهد تا شب او را برای انجمن خیریه همراهی کند و کنارش باشد چون بدون او نمی تواند بیرون برود. ادا با این که راضی به این کار نیست دلش نمی آید به آیدان نه بگوید.

سرکان در به در دنبال ادا است. فیفی و ملو فکری می کنند و پسر همسایه را سراغ ادا می فرستند تا وانمود کند که عاشق ادا است. وقتی سرکان سر میرسد، پسری را می بیند که روی زانوهایش به ادا ابراز عشق می کند.

ادا اول از پسر می خواهد که پی کارش برود اما وقتی می بیند که سرکان آنها را تماشا می کند خودش هم به این بازی ادامه می دهد و وقتی سرکان با عصبانیت از او می پرسد که آن پسر چه کسی است؟ ادا با لبخند جوابش را نمی دهد و به راهش ادامه می دهد.

افه مقابل خبرنگاران می رود و به اشتباهش اقرار می کند. سرکان از سلین می خواهد تا این خبر را به خبرگزاری های ایتالیا و اروپا بفرستد تا آبرو و اعتبار افه به کل از بین برود!

وقتی ایدان همراه ادا وارد انجمن خیریه که پر از زن های اشرافی و افاده ای است می شوند، همه با دیدن آیدان تعجب می کنند. آیدان ادا را عروس آینده اش معرفی می کند و همه زن ها ادا را سر تا پا برانداز می کنند.

همانطور که آیدان از ادا خواسته، ادا جواب زن ها را می دهد و کم نمی آورد که سرکان از راه می رسد. ادا با دیدن او کمی عصبی می شود. سرکان از ادا می خواهد تا همراهش برود چون باید با هم حرف بزنند. ادا مجبور می شود تا به حرف او گوش بدهد.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 61 لذت برده باشید ؛در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 62   مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *