خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن (عشق مشروط) قسمت 69

همراهان عزیز با سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 69 همراه شما هستیم

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 2

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 69

افه سراغ فاطما می رود و به او مقدار زیادی پول می دهد تا هرچه را که میداند به او بگوید. فاطما هم سریع تمام چیزی که در مورد سلین میداند را به او می گوید. بعد افه از او می خواهد یک بار دیگر همین حرف ها را بگوید تا صدایش را ضبط کند.

وقتی جان در مورد زندگی ادا از او می پرسد، سرکان جلو می رود و می گوید: «باید در مورد منم بپرسی! هرچی نباشه ما نامزد بودیم. » ادا می گوید: «درسته نامزدی الکی! » سرکان می گوید: «درسته نامزدی الکی بود اما ما واقعا عاشق هم شدیم. »

ادا با عصبانیت می گوید: «بعدشم که ناامیدی و دروغ بود. اما اینجوری نمیشه. رابطه با ناراحتی پیش نمیره. بعدا نمیشه جمعش کرد. »

سرکان می گوید: «حق داری. ولی بقیه چیزارو ول کن. الان فقط یه چیز مهمه و اصلیه اونم تویی. همه چیز میتونه درست بشه ادا پس بهم اجازه بده. »

ادا با ناراحتی به او چشم می دوزد و می گوید: «تو هنوزم چی داری میگی بعد از دیشب؟ ساعت ها اونجا منتظرت بودم میفهمی؟! » سرکان از این گفته ی او جا می خورد و ادا با ناراحتی به آشپزخانه می رود. سرکان هم دنبالش می رود و قضیه را می پرسد.

ادا می گوید: «من تو رستوران بولنت منتظرت بودم. » سرکان می گوید: «چی؟ مطمئنی این آدرس تو پاکت بود؟ پس حتما یکی پاکت رو عوض کرده ادا… »

هردو سکوت می کنند و بعد سرکان لبخند می زند و می گوید: «اگه دیشب اومدی یعنی میخواستی بهم فرصت بدی درسته؟ »

ادا با دستپاچگی می گوید: «در مورد دوستیمون نه چیز دیگه ای. » ادا کلافه می گوید: «من دیگه نمیدونم باید به چی فکر کنم. » سرکان میگوید: «فکر نکن… حسش کن ادا. کافیه کنارم باشی… »

کمی بعد انگین و پیرل دسته گل و شیرینی به دست از راه می رسند. وقتی سرکان از او می پرسد که برای چه آمده؟ انگین می گوید: «در مورد همون موضوعی که باهات حرف زدم دیگه داداش. » سرکان لبخند می زند و به آیدان می گوید که انگین انجا آمده تا آیدان از پیرل خواستگاری کند.

آیدان هم جا می خورد اما سعی می کند این کار را انجام بدهد. فیفی و ملو که از روی دسته گل و شیرینی فکر می کنند آیدان برای خواستگاری از ادا آنجا آمده، فورا آیفر را به آشپزخانه صدا می کنند و این موضوع را به او می گویند.

آیفر هول می شود و می گوید: «یعنی چی خواستگاریه؟ من چی باید بگم؟ » وقتی هم ایدان شروع به گفتن حرف های خواستگاری می کند، آیفر با عصبانیت می گوید: «من ادا رو نمیدم به شما!» سرکان می گوید: «قرار نبود ما ادا رو بخوایم. انگین پیرل رو میخواد! »

انگین هم می گوید: «نه داداش سوتفاهم شده. ما فقط میخواستیم قبل از آشنایی پیرل با مادرم، برای این که استرسش کم شه با آیدان خانم تمرین کنه! » اوضاع حسابی بهم می ریزد که جان از همه می خواهد بایستند تا عکس دسته جمعی از آنها بگیرد…

موقع رفتن سرکان، او از ادا می خواهد تا فردا برای تراس آشپزخانه ی شف الکساندر، ادا جوانه های گل و گیاه و میوه را برایش آماده کند. ادا هم قبول می کند.

صبح دخترها آیفر و آیدان را می بینند که در آغوش هم همانجا روی مبل خوابشان برده و خنده شان می گیرد. آیفر و آیدان وقتی از خواب بیدار می شوند با دیدن این وضعیت جا می خورند و از هم فاصله می گیرند.

قبل از رفتن ادا پیش شف الکساندر، آیفر غذای هونکار بیندی ای را که دیشب آماده کرده بود را به ادا می دهد تا به شف الکساندر بدهد! سرکان از این کار تعجب می کند و خنده اش می گیرد.

افه دوباره سراغ سلین می رود و این بار حرف های فاطما را برایش می گذارد. سلین متوجه تهدید او می شود و با عصبانیت شروع به جمع کردن وسایلش می کند.

جرن و فرید منتظر آمدن سرکان هستند تا فرید همه چیز را به او بگوید. وقتی جرن از فرید می پرسد که دیگر چه کسی از این موضوع خبر داشت، فرید اسم ادا را می آورد. سلین این را می شنود و قبل از رفتن یادداشتی برای سرکان می گذارد.

ادا و سرکان به ساختمان رستوران شف می رسند. رستوران طبقه 25 ساختمان قرار دارد و سرکان که از فوبیای ادا خبر دارد تصمیم می گیرد که برگردند اما ادا می گوید: «تو از آسانسور برو من از پله ها میرم. » سرکان قبول نمی کند و ادا تصمیم می گیرد همراه سرکان سوار آسانسور بشود.

وقتی آنها وارد آسانسور می شوند ادا دلهره دارد. سرکان سعی می کند آرامش کند و کمی بعد لبان ادا را تا رسیدن به طبقه 25 می بوسد و ادا ترسش را از یاد می برد.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 69 لذت برده باشید ؛در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 70   مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *