خلاصه داستان سریال ترکی روزگارانی در چکوروا قسمت 21

همراهان عزیز در این بخش خلاصه داستان سریال روزگارانی در چکوروا قسمت 21 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال روزگارانی در چکوروا

سریال روزگارانی در چکوروا قسمت 21

چند ماه بعد، شکم زلیخا بالا آمده و پا به ماه است، اما دمیر و بقیه تصور میکنند که او در ماه هشتم است.

زلیخا با افسوس در بالکن ایستاده و به ییلماز فکر میکند و از خدا میخواهد که او در بهشت باشد.

سپس همراه دمیر برای صبحانه به سالن می رود. دمیر سر میز به زلیخا میگوید که برای مهمانی شب که برای موفقیت کاری او و پیروزی در یک مناقصه است، حاضر باشد. هونکار از اینکه دمیر مثل هر سال، او را همراه خودش نمی‌برد، جا می‌خورد.

دمیر به همراه جنگاور سر زمین رفته و او را به زمین خالی جدیدی می برد و میگوید که قصد دارد کارگاه صنعتی جدید را در آنجا احداث کند. او از جنگاور میخواهد که با او شریک بشود، زیرا به او اعتماد دارد. جنگاور این پیشنهاد را قبول میکند.

شب، زلیخا برای مهمانی حاضر شده و هونکار نیز خودش را آماده میکند. در آشپزخانه، ثانیه مثل همیشه در حال بدگویی و غیبت از زلیخا است و فادیک نیز او را تأیید میکند. زلیخا که دم آشپزخانه امده، حرفهای آنها را می شنود و با عصبانیت داخل آمده و آنها را دعوا میکند.

ثانیه با پررویی میگوید که آن خانه فقط یک خانم دارد و او نیز خانم بزرگ است. زلیخا با فریاد از آنها میخواهد که از آنجا بروند و دیگر حق کار کردن ندارند. هونکار داخل آمده و علت مشکل را جویا می شود. زلیخا با کلافگی ماجرا را تعریف میکند.

دمیر دم در به دنبال زلیخا می آید. هونکار نیز همراه زلیخا بیرون آمده و بدون هیچ حرفی سوار ماشین می شود. دمیر نیز چیزی نمی‌گوید و آنها را با خود به مهمانی می برد. در مهمانی، همه بابت موفقیت دمیر به او تبریک می‌گویند. دمیر سر میز در مورد شریک شدن یا جنگاور صحبت میکند. هونکار که گویا از این خبر خوشش نیامده، خستگی زلیخا را بهانه کرده و میخواهد که زودتر به خانه برگردند.

 

در خانه، ثانیه خودش را در اتاق حبس کرده و یا کینه و نفرت، در پی انتقام و اذیت زلیخا است. وقتی که غفور دم در اتاق می آید، ثانیه به او میگوید که یا خانم بزرگ باید یه زلیخا بگوید که دیگر با او کاری نداشته باشد، و یا از او طلاق میگیرد.

غفور از حرف و خواسته ثانیه خنده اش میگیرد و از او عصبی می شود.

در خانه هونکار بابت مشورت نکردن دمیر با او برای شراکت با جنگاور، از او گله کرده و این کار را درست نمی‌داند.

دمیر میگوید که او به تنهایی نمی‌تواند به کارهای زمین برسد و به یک فرد مورد اعتماد احتیاج دارد.

روز بعد، دو نفر جدید برای آشپزی و کارهای خانه به خانه دمیر می آیند. زلیخا از اینکه ثانیه را بیرون کرده و او را ادب کرده است، خوشحال است.

غفور پیش هونکار می رود و بابت بیرون کردن ثانیه و فادیک از او گله میکند. او غیر مستقیم هونکار را بابت رازهایی که از او میداند تهدید میکند. هونکار عصبانی شده و او را دعوا میکند و سپس میگوید که دمیر از همه چیز با خبر است و دیگر رازی پیش غفور وجود ندارد.

غفور با عصبانیت به خانه برمی‌گردد و با ثانیه که همچنان در حال خط و نشان کشیدن برای زلیخا است، دعوا کرده و به او میگوید که هر طور شده باید کاری کند که او را ببخشند. ثانیه به حرفهای او اهمیت نمی‌دهد.

روز بعد، وقتی دمیر در شرکت است، از زندان استانبول با او تماس گرفته و خبر میدهند که ییلماز نمرده است و به تازگی از بیمارستان مرخص شده است. دمیر دوباره ذهنش درگیر شده و نگران می شود.

در خانه، فادیک پیش زلیخا و هونکار آمده و با گریه و التماس از زلیخا میخواهد که او را ببخشد و سپس به پای او می افتد.

زلیخا به او آخرین فرصت را میدهد تا دوباره به ویلا برگردد. سپس هونکار از غفور میخواهد که ثانیه را نیز برای عذرخواهی پیش زلیخا بیاورد، وگرنه همه آنها را از مزرعه بیرون میکند.

غفور با عصبانیت به خانه رفته و به زور از ثانیه میخواهد که برای عذرخواهی برود. ثانیه به هیچ عنوان حاضر به انجام این کار نیست. غفور او را از خانه بیرون می اندازد و به او میگوید که دیگر او را نمیخواهد، زیرا با این کار همه آنها را بدبخت میکند.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان قسمت 21 سریال روزگارانی در چکوروا   لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال روزگارانی در چکوروا قسمت 22  مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید.

 

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

 

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *