خلاصه داستان سریال ترکی روزگارانی در چکوروا قسمت 49

همراهان عزیز در این بخش خلاصه داستان سریال روزگارانی در چکوروا قسمت 49 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال روزگارانی در چکوروا قسمت 49

سریال روزگارانی در چکوروا قسمت 49

زلیخا سر قرار با ییلماز به رستوران می رود. او سعی خودش را میکند تا خونسرد باشد و خودش را بی تفاوت نشان دهد.

سپس در مقابل کنجکاوی ییلماز میگوید که دمیر او را مجبور به ازدواج نکرده و او نیز به دمیر علاقه پیدا کرده بوده است.

ییلماز به شدت عصبی شده و دیگر باور میکند که زلیخا به زور با دمیر ازدواج نکرده و به او خیانت کرده است. او از رستوران می رود. زلیخا بخاطر وضعیت ایجاد شده گریه میکند.

زلیخا به خانه برمیگردد‌ و حالا که خواسته دمیر را در ازای داشتن پسرش انجام داده، به اتاق می رود و پرسش را بغل کرده و گریه میکند.

کمی بعد دمیر به اتاق آمده و با زلیخا حرف می زند و میگوید که او از روز اول عاشق زلیخا شده بود و از رابطه او و ییلماز خبر نداشته و عشق او دست خودش نیست
او از زلیخا انتظار درک دارد.

زلیخا بخاطر پسرش سکوت کرده و بی تفاوت است. او سپس میگوید که تقدیرش را قبول کرده و بخاطر پسرش زندگی میکند.

دمیر خوشحال شده و میگوید که مطمئن است روزی زلیخا عاشق او می شود.

ییلماز با ناراحتی به خانه می رود و فکلی از رفتار او متوجه می شود که قرار او خوب پیش نرفته است. ییلماز میگوید که زلیخا با زبان خودش گفته است که دمیر را دوست دارد.

فکلی میگوید که شاید دمیر او را مجبور کرده است. ییلماز کلافه شده و میگوید که احتیاجی به دلداری ندارد و دیگر این واقعیت را قبول کرده است.

گولتن حرفهای ییلماز را شنیده و از اینکه ییلماز حقیقت را نمی‌داند ناراحت می شود. سپس برای آنها چای می برد.

روز بعد، زلیخا و دمیر به رستوران می روند . دمیر به زلیخا پیشنهاد میدهد که برای تفریح به سفر بروند، اما زلیخا بخاطر کوچک بودن عدنان قبول نمیکند.

ییلماز به کارخانه می رود و به غذای کارگردان رسیدگی میکند. کارگران از اینکه ییلماز برای آنها غذاخوری درست کرده، خوشحال هستند و از او تشکر میکنند.

شب در خانه دمیر سر میز شام، صباح الدین به خانه آمده و با عصبانیت ماجرای گولتن و دعوای شرمین و او را تعریف میکند. دمیر متعجب شده و با عصبانیت غفور را صدا می زند و از او میخواهد که همه اهالی را جمع کند.

او مقابل خانه رفته و کارگران را بخاطر تهمت زدن و درست کردن شایعه در مورد گولتن دعوا میکند و دنبال مقصر اصلی که شایعه را درست کرده میگردد.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال روزگارانی در چکوروا قسمت 50 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال روزگارانی در چکوروا قسمت 51  مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید.

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *