خلاصه داستان سریال ترکی ستاره شمالی قسمت 36

همراهان عزیز در این بخش خلاصه داستان سریال ستاره شمالی قسمت 36 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال ستاره شمالی قسمت 25

سریال ستاره شمالی قسمت 36

ناهیده ناراحت است و می خواهد مانع حرف زدن گوکچه شود،اما ییلدیز هر دوی آنها را بیرون می فرستد.
ناهیده نگرانی اش را به صفر ابراز می کند که شعله قصد طلاق ندارد و دروغ گفته است و اگر گوکچه این موضوع را به ییلدیز بگوید،او برای همیشه از زندگی کوزی بیرون می رود.شعله می خواهد کاری کند که کوزی او را ببخشد.
ییلدیز برای گوکچه چایی می اورد،و منتظر است که او حرف بزند. گوکچه می گوید که برای بحث و دعوا نیامده و می خواهد مثل دو تا ادم متمدن حرف بزنند. ییلدیز برای آوردن لیمو به اشپزخانه می رود و گوکچه می بیند که کوزی از پشت پنجره،به او اشاره می کند که حرف نزند و از او خواهش می کند که بگذارد تا خودش با یبلدیز حرف بزند.
یبلدیز برمی گردد و از گوکچه می خواهد که حرف هایش را بزند. گوکچه از پنجره باز به کوزی نگاه می کند و از گفتن منصرف می شود. او بلند می شود و می گوید که بیخیال شده است و می خواهد برود.کوزی با نشان دادن شکل قلب به گوکچه از او تشکر می کند.
بعد از رفتن گوکچه،کوزی از تراس وارد آنجا می شود. ییلدیز یکه می خورد و کوزی از او چایی می خواهد.
ناهیده و صفر در ماشین هستند و می بینند که گوکچه از خانه بیرون آمد.ناهیده پیاده می شود و به او می گوید که به عشق ییلدیز و پدرش رحم نکرده است و گوکچه را نفرین می کند که او هم‌ روزی از درد عشق،پریشان و نالان شود.
کوزی باز به ییلدیز ابراز علاقه می کنند و سعی می کند بتواند حرف بزند.
ییلدیز می گوید که بخاطر اینکه زن او برگشته،خانه اش را ترک کرده و اینجا آمده که راحت باشد.
کوزی می گوید که اوهم می خواسته به خانه اش برود و‌ خواسته تا احوال او را بپرسد و همسایه بدی نیست.
کوزی ، ییلدیز را بیرون می برد و خانه روبرویی را به عنوان خانه جدید خودش معرفی می کند.ییلدیز از او بعنوان دوست یاد می کند ولی کوزی این مناسبت را قبول نمی کند و خود را عاشق او می داند.
ناهیده و صفرمی خواهند دوباره به خانه یبلدیز‌ بروند تا ببینند بعد از گوکچه ، ییلدیز حالش چطور است.
صفر به ناهیده می گوید که خودش با او صحبت می کند. آنها وارد خانه می شوند و صفر چایی می خواهد که در تراس بنشینند. آنها ناگهان کوزی را می بینند.صفر پکر می شود و می گوید که :«ما اینجا امدیم تا با ییلدیز حرف بزنیم.» ناهیده هم با تصور اینکه گوکچه موضوع را به او گفته است، ادامه می دهد که کوزی تقصیر ندارد‌. کوزی می خواهد با اشاره به ناهیده بفهماند که ییلدیز خبری از موضوع
ندارد،اما ییلدیز متوجه می شود که مشکلی پیش امده،و مسئله را جویا می شود.کوزی و ناهیده می خواهند مسئله را به نحو آرام تری بیان کنند. ییلدیز از صفر می خواهد که او درباره موضوع حرف بزند.صفر می گوید که :«اگر کوزی این مسأله را از تو مخفی کرده ،اما من برادرت هستم و بهت می گویم که شعله قصد آشتی کردن دارد و فکر طلاق ندارد.کوزی از ترس اینکه ازش دور شوی، به تو دروغ گفته است.»ییلدیز ناراحت می شود.او به
کوزی می گوید که باز هم او را گول زده است.کوزی می گوید که او هم تازه فهمیده است‌ و می خواسته که در یک زمان مناسب،به ییلدیز بگوید.
ییلدیز می خواهد تنها باشد و به آنها می گوید که همه از آنجا بروند.
صفر هم از ناراحتی ییلدیز عصبی شده است.کوزی به آنها می گوید که:« من گوکچه را راضی کردم که حرفی نزند تا اینکه شما آمدید و همه چیز را خراب کردید.» صفر می فهمد که کوزی در همسایگی ییلدیز زندگی می کند.
فریده به کوزی زنگ می زند و خبر می دهد که گوکچه،بدون اطلاع قبلی پیش یبلدیز رفته است. کوزی می گوید که خبر دارد ولی گوکچه در نهایت،حرفی نزده و برگشته است.فریده و امینه از
شنیدن آن،خوشحال می شوند.
کمی بعد، ییلدیز به طرف خانه کوزی می رود.او با خودش فکر می کند که بجای خودخوری،بهتر است حرفهای خودش را به او‌ بزند.کوزی او را می بیند و حساب کارش را می کند.
ییلدیر او را دروغگو و فرصت طلب می خواند. کوزی با نرمی به او می گوید که شعله او را هم گول زده است و گفته که طلاق می خواهد و او هم تازه فهمیده که شعله فکر های دیگری دارد و در نظر داشته که ییلدیز را در جریان بگذارد.
ییلدیز به او هشدار می دهد که وارد رابطه یک مرد با دو زن نخواهد شد.اگر آن زن برای حفظ زندگی خانواده اش، تلاش می کند،او کنار می رود.
کوزی برای ییلدیز شرح می دهد که بخاطر خیانت شعله با مرد دیگر و رها کردن دخترهایش،او را نمی بخشد.
کوزی می گوید که شعله مثل او فکر نمی کند و خوش قلبی او را ندارد.نظر شعله این است که اگر کوزی مال او نباشد،مال کس دیگری هم نباید باشد.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال ستاره شمالی  قسمت 36 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال ستاره شمالی قسمت 37 مراجعه فرمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *