خلاصه داستان سریال ترکی عطر عشق قسمت ۷۷ + زیرنویس و دوبله

 

درم از این که صنم مسئول پروژه شده است به جان شکایت می کند و می گوید که او بی تجربه است اما جان به او می گوید: «استعداد صنم در این است که چیزهایی را که ما نمیبینم او می بیند. »

غمزه و جیدا به شرکت های دیگر سر می زنند و در یکی از شرکت ها متوجه طرح و ایده ی شرکت ایده فوق العاده می شوند و باعث تعجبشان می شود.  غمزه می گوید که در روند شکل گیری این طرح حضور داشته و مطمئن است که طرح برای شرکت جان است. آنها این خبر را به جان می دهند و جان از این که باز هم جاسوسی در شرکت است ناراحت می شود.  جیدا هم بعد از دیدن مراحل شکل گیری ایده رو به جان می گوید: «چون به شما و غمزه اعتماد دارم پس شما را برنده اعلام می کنم. » همه خوشحال می شوند و جان برای خوشحالی صنم موتورسیکلتی به او هدیه می دهد و باعث هیجان او می شود. لیلا خواهرش را در آغوش می گیرد و دم گوشش می گوید که جان و امره باهم حرف زده اند و مشکلاتشان را حل کرده اند.

آیلین با امره تماس می گیرد و می گوید که دوربین مخفی ای در اتاق جان گذاشته ام برو و آن را بیاور. امره امتناع می کند اما آیلین می گوید: «اگر کارهایی را که در حق جان کرده ای به مادرت بگویم دیگر سهامش را به تو نخواهد داد. » امره مجبور می شود به حرفش گوش کند و به شرکت می رود.

از آن طرف درم به صنم می گوید: «فکرکنم با آیلین دست به کار شده و در شرکت جاسوس کار گذاشته به دفترم برو و پرونده ها را از اتاقم به دفترجان ببر. » صنم هنگام برداشتن پرونده امره را می بیند که گوی بلورین را از دفتر جان برمی دارد.

فابیو به شرکت می آید و به صنم می گوید باید عطرش را به او بفروشد و سر قرارشان بماند در غیر این صورت پولش را دوبرابر خواهد گرفت. جان به سمت او می رود و با وجود اعتراض همه مبلغ را دو برابر می کند و او را از شرکت بیرون می کند. صنم به جان می گوید: «کاش می گذاشتید قرارداد را امضا کنم. » ولی جان او را به گوشه ای می برد و آرام می گوید: «عطر تو فقط مال من است نباید آن را به کسی بدهی. »

در محله، محبوبه برای مقابله با آی سون و بنا به پیشنهاد جان کتابخانه را تاسیس می کند و مظفر از همه برای کتابخانه دعوت می کند. مردم هم کتاب هایشان را به محبوبه تحویل می دهند.

Gun Ay

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *