خلاصه داستان سریال دستم را رها نکن قسمت ۴۸ + زیرنویس و دوبله

ملیس به شدت عصبانی شده و گریه می کند. او به اتاق آزرا می رود و به بدترین شکل ممکن با او برخورد می کند و به او می گوید چرا موضوع اوکان را به او نگفته و موجب رفتن آبروی ملیس شده. آزرا با ملایمت با او صحبت می کند و سعی در آرام کردنش دارد. سراب نیز با پررویی آزرا را مقصر می داند.
عظمی شب به خانه سومرو رفته و در مورد مرت صحبت می کنند. عظمی از سومرو می خواهد که نظر مرت را نسبت به آزرا برگرداند و او را تحویل از آزار بدهند زیرا او قول داده بود در صورت پیدا شدن مرت برای همیشه از زندگی همه برود. سومرو از خدا خواسته قبول می کند. او خودش را به عظمی نزدیک می کند و از او می خواهد یکدیگر را شما خطاب نکنند. نورهان، شوهر سابق سومرو با او تماس می گیرد، اما سومرو پیش عظمی جواب او را نمی دهد.
شب، قبل از خواب، مرت سراغ فاطمه را می گیرد. سومرو به او می‌سپارد که جلوی ماموران پلیس اسمی از فاطمه نبرد واگرنه او به زندان می رود.
در خانه مسعود، هولیا وقتی ماجرای رفتن مسعود پیش آزرا، بابت پرونده کمال را می فهمد، به او می گوید که این کارش اشتباه بوده زیرا آزرا سمت چیتن را خواهد گرفت. همچنین هولیا، برگه قرارداد ازدواجی بابت تقسیم اموال به مسعود داده تا امضا کند. مسعود شوکه می شود اما او می گوید که دیگر اعتمادی به مسعود ندارد.
فریده خانم به خانه خاله حسنیه می رود. او مژده پیدا شدن مرت را به حسنیه می دهد. حسنیه از او عکس مرت را می خواهد که ببیند. علی نوه ی او نیز آنجاست. هنگامی که علی عکس را می بیند، می گوید که او را می‌شناسد و در خانه خاله مریم با هم بازی می‌کردند. فریده خانم غافلگیر شده و در فکر فرو می رود.
سومرو به کلانتری رفته و پیدا شدن مرت را اعلام می کند. آزرا و جنک نیز سر خاک اجه می روند ، سومرو در آنجا به آزرا زنگ زده و از او میخواهد برای پس گرفتن شکایت گم شدن مرت به کلانتری برود.
در قبرستان، برادر اجه آمده و از دور جنک را می بیند. موقع برگشت ، ماشینی راه جنک و آزرا را در کوچه ای می بندد. ماشین دیگری نیز از پشت سر راه آنها را بسته و وقتی جنک پیاده می شود، با او گلاویز می شوند و کتک کاری می کنند. ماشین جلویی سراغ آزرا آمده و او را به زور با خود می برند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *