خلاصه داستان سریال دستم را رها نکن قسمت ۲۱ + زیرنویس و دوبله

سراب مادر جنک، برای برای تبریک گفتن به کار جدید سومرو به کافه او می رود. سومرو در آنجا از اتفاقات ازدواج قبلی اش و بلاهایی که دختر شوهرش، یعنی آزرا سر او آورده می گوید. سومرو در ذهن یلدا از آزرا دختری شیطان صفت میسازد. یلدا نمی‌داند که آن دختر همان آزراست.
چیتن، کارگر کمال که در زمان زنده بودن او در رستورانش کار می کرد، نزد مسعود می آید. او می گوید هنوز مرگ و اتفاقاتی که برای کمال افتاده را هضم و باور نکرده است و مطمئن است که یک جای کار می‌لنگد زیرا امکان نداشت کمال در مورد مسایل ایمنی سهل‌انگار باشد. او می گوید که قصد دارد پرونده مرگ کمال را دوباره به جریان بیندازد. مسعود از این خبر مضطرب می شود.
جانسو به رستوران تاریک می رود. تاریک در آنجا با صبحت هایش به او می فهماند که جنک به او علاقه ای ندارد و از قبل با آزرا دوست بوده است و شاید به خاطر حرص دادن آزرا به او نزدیک شده است. جانسو که خودش کمی نسبت به این قضیه شک داشت دوباره پکر می شود.
مسعود بعد از شنیدن حرفهای چیتن ذهنش درگیر شده، با هولیا به خانه سومرو می روند تا عکس‌العمل او را نسبت به باز کردن پرونده مرگ کمال بداند. موقع برگشتنشان، مریم به گوشی سومرو زنگ می زند و از او می پرسد که: «خواهر مرت چه زمانی به آمریکا می رود؟» او می گوید که نگهداری مرت سخت شده است. هولیا حرفهای او را راجع به نسخه دارو می شنود و به او مشکوک می شود.
فردای آن روز مسعود و هولیا به رستوران فریده رفته و آزرا را آنجا می‌بینند. آزرا با آنها سر سنگین است. هولیا به آزرا درباره مکالمه مشکوک تلفنی سومرو می گوید و اینکه فکر می کند در مورد نسخه مرت صحبت می‌کرده است.
تاریک به آزرا زنگ می زند و با او در رستورانش برای نوشیدن قهوه قرار می گذارد. جنک مکالمه آنها را می شنود و با توجه به احساسی که به آزرا دارد عصبی می شود.
عظمی وقتی برای برداشتن مدارکی به اتاق فریده خانم می رود، روی میزش آزمایشات او را می بیند و متوجه سرطان او می شود. عظمی با آزرا قرار می گذارد و تا با توجه به بیماری فریده، برای میراثش به او اخطار دهد. آزرا که از بیماری فریده خانم بی خبر بود شوک و ناراحت می شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *