خلاصه داستان سریال مانکن قسمت ۲ + زیرنویس و دوبله

در شب عروسی، کاوه کت دامادی را پوشیده و در گوشی اش به عکس های همتا نگاه می کند. کتایون سراغش می آید و از او می خواهد که با خوشرویی جلوی مهمانان ظاهر شود. او می گوید: «امشب تو عاشق منی! تعهد دادی. همه ی مهمونا باید اینو بدونن. » کتایون، کاوه را مجبور می کند که به زور هم که شده با لبخند وارد مراسم شود. او پس از خوش آمدگویی به مهمانها، کاوه را به همه معرفی می کند. قبلا هم درمورد کاوه به همه گفته است که خانواده اش در سقوط هواپیما مرده اند و خودش هم در کار واردات و صادرات است. دخترهای جوان دور از چشم کتایون هرکدام در مورد آنها چیزی می گویند. یک نفر می گوید: «سر پیری و معرکه گیری! » دیگری به بغل دستی اش می گوید: «باور کن پسره رو به زور آورده سر عقد. »

افسون که دوست بیست ساله ی کتایون است و به گفته ی خودش ۱۴ سال آن را باهم قهر بوده اند، در گوشه ای از مراسم عروسی کاوه را تنها می بیند و سر صحبت با او را باز می کند. افسون می گوید: «من صورت های زیادی رو دیدم که زیبایی شون رو مدیون جراحی های امثال منن. اما صورت شما دست نخورده ترین صورتیه که تا حالا دیدم. این یعنی اصالت! » کاوه که حوصله ندارد و فکر می کند افسون به خواسته ی کتایون او را به حرف می کشد، زیاد صحبت نمی کند و به پرحرفی های او جواب های کوتاه می دهد. افسون که می داند فامیلی کاوه هم مثل کتایون، صوفیان است این موضوع را عجیب می داند و به یاد ندارد که کسی از فامیل های کتایون در سانحه ی سقوط هواپیما مرده باشد.

شوهرِ مادر همتا از همسرش نرگس، می خواهد که آدرس خانه ی مادربزرگ همتا را به او بدهد. او می گوید که عذاب وجدان گرفته و می خواهد آنقدر به همتا التماس کند که به خانه برگردد. نرگس چون به حرف های او مشکوک است، قبول نمی کند اما به زور کتک مجبورمی شود و آدرس را می دهد. از طرفی همتا که همچنان بخاطر جدایی اش از کاوه دلش شکسته و غمگین است، با مادربزرگش درباره ی عشق های قدیمی حرف می زند.

بهار با گریه به کاوه زنگ می زند و از او می خواهد زود خودش را به بیمارستان برساند زیرا پدرشان دچار حمله ی عصبی شده است. کاوه با اضطراب و نگرانی کتایون را به گوشه ای از سالن می کشد و به او می گوید که باید پیش پدرش، یعنی پسرعموی خود او برود. کتایون در جواب می گوید فامیل برایش مرده اند و این موضوع برایش اصلا اهمیتی ندارد. او به کاوه اجازه نمی دهد که مراسم را ترک کند و تهدیدش می کند که اگر برود، پشت سرش با لباس عروسی به بیمارستان خواهد رفت.کاوه هم از ترس آبروریزی، در آنجا می ماند.

بهرام به تازگی پیش خدمت یک رستوران شده و کارش را هم درست انجام نمی دهد. صاحب رستوران به خاطر بی نظمی هایش به او گیر می دهد. در همین حال کاوه با بهرام تماس می گیرد و از او می خواهد که پیش پدرش به بیمارستان برود و کمک کند. بهرام دست صاحب کارش که مدام در حرف های او می پرید را می پیچاند و با تندی با او صحبت می کند. سپس از آن جا استعفا می دهد و به بیمارستان می رود.

بعد از پایان مراسم، کتایون همراه کاوه به خانه اش می رود. کاوه به محض ورود به آنجا می پرسد: «نمایش تمومه؟ » کتایون جواب می دهد: «چقدرم که تو خوب بازی کردی! وسایلت تو اتاقه. » سپس با ناراحتی روی صندلی می نشیند و به فکر فرو می رود. کاوه هم بعد از پوشیدن لباس هایش به بیمارستان می رود.

دکتر درباره ی سلمان به خانواده اش می گوید که زندان برایش خطرناک است و باتوجه به حمله های عصبی اخیرش احتمال دارد دچار سکته ی مغزی شود.

در آن طرف همتا به همراه مادربزرگش در پیاده رو قدم می زند و درباره ی اتفاقی که برای پدرش افتاده بود، می گوید: «بابام همیشه اصرار داشت که مادرم پشت فرمون بشینه. تصادفه دیگه پیش میاد. » پروین خانم که هنوز به خاطر مرگ پسرش از مادر همتا دلخور است، نمی خواهد در این باره حرفی بزند و به دیدن دوستش می رود. همتا تنهایی به خانه برمی گردد و موقعی که در خانه ی مادربزرگش را باز می کند، دختری با زیرکی و به زور وارد خانه می شود.

کاوه و خانواده اش در بیمارستان کنار تخت سلمان نشسته اند. در همین موقع کتایون وارد اتاق می شود و با ناراحتی تصنعی به مادر کاوه می گوید: «آخی! عزیزم.» همه از دیدن او تعجب می کنند.

مصرف اینترنت برای دانلود تمامی فیلم ها، سریال های ایرانی وبسایت ، نیم بها است. ( برای دانلود نیم بها در صورت استفاده از .V.P.N. یا فیلتر..شکن، حتما آنرا خاموش کنید )

لینک دانلود سریال مانکن قسمت دو با همه کیفیت‌ها (نسخه پیشنهادی)
http://bit.ly/2La7L5k

لینک دانلود قانونی سریال مانکن، قسمت۲، با کیفیت ۴۸۰
http://bit.ly/2ZmIopw

دانلود قانونی سریال مانکن، قسمت۲، با کیفیت ۷۲۰
http://bit.ly/2UlvHpu

دانلود قانونی سریال مانکن، قسمت ۲،‌با کیفیت ۱۰۸۰
http://bit.ly/34dqSTx

دانلود قانونی سریال مانکن قسمت دوم با کیفیت اچ کیو ۱۰۸۰
http://bit.ly/2ZoQUVb

دانلود سریال مانکن قسمت دوم با کیفیت بلوری
http://bit.ly/2ZA3EHM

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *