خلاصه داستان سریال ترکی ستاره شمالی قسمت 56

همراهان عزیز در این بخش خلاصه داستان سریال ستاره شمالی قسمت 56 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال ستاره شمالی قسمت 25

سریال ستاره شمالی قسمت 56

فریده کنار امینه است.او به کوزی زنگ می زند و می گوید که دخترها آنجا نیامده و‌ به خانه ییلدیز رفته اند.
کوزی به خانه ییلدیز می رود و به دخترها می گوید که با او بروند.
ناهیده هم‌ آنجاست.دختر ها مقاومت کرده و‌ می گویند که می خواهند درس بخوانند. ییلدیز از آنها طرفداری می کند و کوزی به او توصیه می کند که در اینکار دخالت نکند و دخترها باید مجازات شوند.
کوزی با پرخاشگری به دخترها می گوید که به حرفش گوش کنند و به ییلدیز هم برای کارهایش هشدار می دهد. ییلدیز منظورش را متوجه نمی شود و به ناهیده می گوید که شاید او چیزی در مورد ماجرای او و چتین فهمیده باشد.ناهیده آن را رد کرده و می گوید که اگر موضوع را می فهمید،آن خانه را خراب میکرد.
ساعت چهار صبح، فریده با صدای ساعت بیدار شده و سعی می کند دخترها را بیدار کرده و به نانوایی بفرستد.
ییلدیز در اتاقش خوابیده است.کوزی نردبانی آورده و‌ آن را جلوی پنجره ییلدیز می گذارد و بالا می رود و او را می بیند که خواب است.کوزی پشت پنجره،با خودش فکر می کند که ییلدیز هم بهترین زن فداکار دنیاست و هم لجبازترین است.کوزی به او قول می دهد که همه پولهایش را پس می گیرد و می آورد.او فکر می کند که ییلدیز،گذشته اش را بخاطر او از دست داده و‌لی اجازه نمی دهد که آینده اش را هم خراب کند.کوزی به او قول می دهد که به همه نشان می دهد که عشق واقعی فقط در قصه ها نیست و ییلدیز چشم آبی منتظرش بماند.
فریده به زور دخترها را بیدار کرده و برای رفتن به نانوایی آماده می کند.
امینه می آید و می پرسد که آنوقت صبح کجا می روند؟ فریده می گوید که کوزی آنها را برای کار ،به نانوایی پدر بزرگ شان فرستاده است.
صبح کوزی در خیابان منتظر شعله است.او‌ شعله‌ را می بیند و ‌‌از او سراغ چتین را می گیرد.شعله شماره چتین را می گیرد اما او در دسترس نیست.
شعله به کوزی می گوید که ییلدیز دختر ساده لوحی هست که دار و ندارش را تقدیم چتین کرده است.کوزی می گوید که ییلدیز این پول را برای آزادی او پرداخته و آن پولها را از چنین پس خواهد گرفت.
صبح ییلدیز از خواب بیدار شده و باز به چتین زنگ می زند.او جواب نمی دهد و ییلدیز با عصبانیت می گوید که سزای این کارش را می بیند.
خانواده یاشار مشغول خوردن صبحانه هستند. ییلدیز آنجا می رود و به صفر می گوید که با او کار دارد. ییلدیز با مقدمه چینی،موضوع فروختن اموال و دادن یک میلیون لیره به چتین و فرار او را باز گو می کند و از او‌ می خواهد که در پیدا کردن چتین کمکش کند.صفر او را سرزنش می کند و ییلدیز می گوید که بخاطر عشق کوزی،اینکار را کرده است.صفر به او امیدواری می دهد که چتین را هر کجا باشد،پیدا می کند.
در نانوایی دخترها مشغول کار هستند و‌ سعی می کنند از زیر کار در بروند.ساره آنها را به کار وا میدارد.
کوزی به خانه می رود و‌ می بیند ‌که سعدالله منتظر اوست و صبحانه آماده کرده است.سعدالله کلید اضافی خانه را به کوزی داده و تاکید می کند که موقع اسباب کشی،قفل خانه را عوض کند.سعدالله از آماده کردن کشتی صحبت می کند و کوزی می گوید که او فعلا مشکلاتی با ییلدیز دارند.سعدالله می پرسد که آیا از ساختن کشتی منصرف شده است ؟ کوزی می گوید که اینطور نیست و ساختن کشتی،ارزوی بچگی او بوده است،اما در وضعیت فعلی،نمی تواند به ساختن کشتی فکر کند.
کوزی موضوع چتین و بردن پولهای ییلدیز را به او می گوید و از سعدالله می خواهد کمکش کند.سعدالله می گوید که می تواند یک میلیون لیره به او‌ بدهد.کوزی تاکید می کند که خودش این مقدار پول را دارد و مساله فقط پول نیست.
سعدالله به کوزی توصیه می کند که به پولهای پدرش که بابت کشتی داده است،دست نزند.چون او و شرف ،در این کار با هم شریک هستند.
صفر به ییلدیز زنگ می زند و می گوید که به کلانتری رفته و‌ سیگنال تلفن چتین،از استانبول است.
صفر می گوید که در استانبول ، دوست و آشنایان زیادی دارند که می توانند کمک کنند.
کوزی پیش طلافروشی می رود و از او می خواهد که طلاهایی که دیروز ییلدیز فروخته ،با قیمت بیشتری به او بفروشد.فروشنده می گوید که آنها را به آقا روحی فروخته است‌.کوزی از اینکار روحی ،تعجب می کند و هدف او را نمی داند.
سپس کوزی به بنگاه ماشین می رود.او قصد دارد ماشین ییلدیز را هم بخرد،اما فروشنده می گوید که آن را به آقا روحی لبنیاتی فروخته است.
‌امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال ستاره شمالی  قسمت 56 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال ستاره شمالی قسمت 57 مراجعه فرمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *